Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
Ik zie dit nu pas...arme Timo :'(
Sterkte en ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt! Geef hem ook van mij maar een dikke knuffel, maar wel voorzichtig hé! :-*
Door Truus
Doedels schreef: Merk je al iets van de medicijnen, Truus? Voelt Timo zich al wat beter?
Hij slaapt veel en heeft korte rondjes gelopen. Wel heeft hij heerlijk z'n versvlees op en de hele bak uitgelikt. Verder doet hij zelf rustig aan. Ik kan er verder nog niet veel over zeggen. Bedankt voor je belangstelling. :-*
Door Truus
pam schreef: oeps.. :-[ ;D hier is tie :-*
Timo lag er op te wachten ;D. We knuffelen hier heel wat af met hem. Hij vindt het heeeeeeerlijk !
Door Doedels
Truus schreef: Timo lag er op te wachten ;D. We knuffelen hier heel wat af met hem. Hij vindt het heeeeeeerlijk !
OK eerst een groepshug van ons allemaal hier voor Timo en voor jou want jij lijdt mee. :-* :-* :-*
Las net het bioresonantieverhaal van Jojo. Op die site staan vrij veel behandelingen van de wervelkolom. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien iets ter ondersteuning voor Timo?
Door Mister T
Truus schreef: Timo lag er op te wachten ;D. We knuffelen hier heel wat af met hem. Hij vindt het heeeeeeerlijk !
ja,welke hond niet ;) ik heb tim de afgelopen weken ook weer heel wat extra afgeknuffeld nadat ie weer zo'n megasnee in zn poot had en zn duimpje bijna kwijt was :-\
Door Truus
pam schreef: ja,welke hond niet ;) ik heb tim de afgelopen weken ook weer heel wat extra afgeknuffeld nadat ie weer zo'n megasnee in zn poot had en zn duimpje bijna kwijt was :-\
O jeetje, is het nu een beetje goed met Tim? Geef een lekkere knuffel van me :-*
Door Truus
Doedels schreef: OK eerst een groepshug van ons allemaal hier voor Timo en voor jou want jij lijdt mee. :-* :-* :-*
Las net het bioresonantieverhaal van Jojo. Op die site staan vrij veel behandelingen van de wervelkolom. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien iets ter ondersteuning voor Timo?
Ik ga beginnen met Herniavetsum van VSM maar inderdaad is dit ook wel iets. Zal het eens op m'n gemak doorlezen. Bedankt!
Door Truus
Lupa schreef: hoe gaat het vandag met timo?
Het gaat redelijk. Lief dat je er naar vraagt :D. Hij is sloom maar dat kan natuurlijk ook van de medicijnen zijn. Vanmiddag weer wat gelopen om hem op te vrolijken. Het ging wel.
Verder wil hij steeds op de bank maar kan niet springen dus tillen we hem op...hoezo verwend ::) ;D.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door