Sterkte en ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt! Geef hem ook van mij maar een dikke knuffel, maar wel voorzichtig hé!

Moderator: Lizzy
Doedels schreef: Merk je al iets van de medicijnen, Truus? Voelt Timo zich al wat beter?Hij slaapt veel en heeft korte rondjes gelopen. Wel heeft hij heerlijk z'n versvlees op en de hele bak uitgelikt. Verder doet hij zelf rustig aan. Ik kan er verder nog niet veel over zeggen. Bedankt voor je belangstelling.
pam schreef: sterkte met Timo truusDankje....waar blijft de knuffel?![]()
pam schreef: oeps..Timo lag er op te wachten![]()
hier is tie
![]()
Truus schreef: Timo lag er op te wachtenOK eerst een groepshug van ons allemaal hier voor Timo en voor jou want jij lijdt mee.. We knuffelen hier heel wat af met hem. Hij vindt het heeeeeeerlijk !
Truus schreef: Timo lag er op te wachtenja,welke hond niet. We knuffelen hier heel wat af met hem. Hij vindt het heeeeeeerlijk !
pam schreef: ja,welke hond nietO jeetje, is het nu een beetje goed met Tim? Geef een lekkere knuffel van meik heb tim de afgelopen weken ook weer heel wat extra afgeknuffeld nadat ie weer zo'n megasnee in zn poot had en zn duimpje bijna kwijt was
![]()
Doedels schreef: OK eerst een groepshug van ons allemaal hier voor Timo en voor jou want jij lijdt mee.Ik ga beginnen met Herniavetsum van VSM maar inderdaad is dit ook wel iets. Zal het eens op m'n gemak doorlezen. Bedankt!![]()
![]()
Las net het bioresonantieverhaal van Jojo. Op die site staan vrij veel behandelingen van de wervelkolom. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien iets ter ondersteuning voor Timo?
Lupa schreef: hoe gaat het vandag met timo?Het gaat redelijk. Lief dat je er naar vraagt