Moderator: Lizzy
Femke schreef: nou we hebben hem vanmorgen weggebracht. We kregen complimenten dat hij er zo goed uitzag (He, fijn dat alles zo goed is gegaan Femke! Heerlijk! Ben ook benieuwd naar de uitslag van de foto's. Ik hoop dat alles in orde is!![]()
![]()
), zijn hart klonk prima, hij woog 39 kilo en was een echte held toen hij de (pijnlijke) spuit kreeg
Hij kreeg een spuitje en was echt binnen 2 minuten vertrokken, onze koffie was nog veel te heet om op te drinken.
Wát een fijne benadering zeg, bij deze dierenkliniek!! Ze kwamen hem halen met een karretje, legden een enorm vetbed op de grond, daar hebben we Loebas opgetild en zo ging hij met vetbed en al op het karretje, lekker warm.
Hij ging meteen naar de röntgenkamer om foto's te maken. Eerst van zijn heupen, als ze daar niets op zouden zien dan van de achterpoten (hakken). Daarna gingen ze zijn gebit reinigen. Ik ben blij dat zijn tandvlees niet meer ontstoken was, zoals 2 weken geleden. Heb het regelmatig schoongemaakt met een watje met waterstofperoxide, dat hielp als een speer.
Heb net gebeld hoe het met hem gegaan is, het was verder allemaal prima! Tussen half 2 en 2 bellen voor de uitslag van de foto's, en om 3 uur mogen we hem weer halen.
pffff ben blij dat het alweer bijna voorbij is hoor. Vind het altijd naar, zo'n narcose![]()
Jolly schreef: duim duim duim duim duim duim,nee ik gebruikte de wsp om de onstekingen mee schoon te maken, en die zijn daardoor verdwenen
Dus het waterstof gedoe werkt dus wel, hum misschien toch ook wat voor Joepie en sissy, want die hebben me toch een partij tandsteen. Ga ff je oude topic daarover terug lezen.
Fem, succes met wachten![]()
Femke schreef: nee ik gebruikte de wsp om de onstekingen mee schoon te maken, en die zijn daardoor verdwenenoke, blont van mij, ik had niet goed gelezen.
het tandsteen werd er niet minder van
Nitus schreef: Sterkte met het wachten!we zijn bij dierenkliniek hattem geweest. Ben er nu een paar keer geweest en ik ben uitermate tevreden (het enige nadeel is dat ze producten van VSM uit het assortiment hebben gehaaldZo te lezen is Loebas in goede handen. Naar welke dierenkliniek heb je 'm gebracht?
Lizzy schreef: He fijn dat hij weer veilig thuis is en niks aan zijn heupjes mankeert! En nu hoop ik ook dat z'n tandjes mooi schoon blijven! (sommige honden hebben meer aanleg als andere, maar met regelmatig een botje kun je het goed bijhouden!).botjes krijgt hij regelmatig, maar hij had zoveel tandsteen, daar is geen bot tegen opgewassen. Hij krijgt voornamelijk kipnekken en lamsribben, maar hij eet het met tegenzin. Ben allang blij dat hij KVV wil eten, want dat was in het begin ook een probleem.