Zijn tandvlees begint te ontsteken, ik maak het nu regelmatig schoon met een watje met waterstofperoxide (smaakt het minst smerig en de mensen tandarts gebruikt het ook). Als hij dan toch onder narcose "moet" dan meteen maar foto's maken van die krakkemikkige achterhand van hem.
Ik loop echt al weken te twijfelen omdat ik beide problemen niet erg genoeg vond om hem onder narcose te laten gaan. Die poten, daar heeft hij maar heel zelden last van. Het is dan ineens een hele heftige pijn, maar ook vlot weer over. Sommigen hebben het gezien tijdens de laatste wandeling in Chaam. En om een hond voor een gebitsreiniging onder narcose te brengen vind ik helemaal bull, maar nu begint het er toch wel een beetje vervelend uit te zien....

Heb een soort van plan-van aanpak gemaakt: wat ga ik Loebas voor en na die tijd geven, en wat moet ik zeker in huis hebben:
Ik begin meteen met Echineacea extra weerstand van Bloem, met Echinacea, cat’s claw en Plantago. Om zijn weerstand op te krikken. Na die tijd ga ik groene leem geven, om de rommel zo snel mogelijk uit zijn lijf te werken.
Moet ik nog extra vit. C bij geven? En ik las ook nog wat over propolis tinctuur, is dat misschien ook nog de moeite waard? Of wordt het dan teveel van het goede?
Nu nog de Da bellen om te zeggen wat ik graag wil dat er gebeurt (oh help, dan moet ik assertief zijn

Belachelijk dat ik me er zo nerveus over maak, er wordt niet eens gesneden ofzo.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben

Groeten van een over bezorgde Femke