Helen schreef:
Ik vind het een heel ander verhaal bij een logeerhond. Ik vind dat je de toestemming van de eigenaar moet hebben. Ik zou als eigenaar aardig boos zijn als mensen aan mijn zieke hond zonder mijn toestemming zouden rommelen. Of het nou goedbedoeld is of niet.
Ja dat was mijn dillemma dan dus ook een beetje. Maar aan de andere kant lijkt doodhongeren mij nou ook geen optie. Logeetje is al zo mager

Anyways, ik heb het geprobeerd te geven, ze at het de eerste keer wel op, maar de volgende dag al niet meer dus ze krijgt nu gewoon dr brokjes waar ik 'voor de lekker' een paar van mijn brokjes doorheen meng. En dat eet ze wel op.
Ik heb geprobeerd eruit te krijgen wat er nou precies aan de hand was met de hond maar volgens mij wist de eigenaar het zelf ook niet goed, alleen dan dat de nieren beschadigd waren waarschijnlijk als gevolg van een tropische ziekte. De waarden (welke, geen idee) waren te hoog en nu met de brok een stuk minder.
Als de hond weer opgehaald wordt zal ik wel eens kijken of de eigenaar open staat voor versvlees...