Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties. Heel even had ik weer hoop, omdat hij vandaag z'n bibi heeft opgegeten; maar z'n botje wilde hij weer niet

. Er was trouwens iemand, geloof Pauline, (sorry weet het niet meer zeker) die vroeg of er nog iets te doen was met pijnstillers. hij krijgt al een paar jaar salisprin, dat is een hom. pijnstiller voor de spondylose, hom druppels voor de spondylose waar ook een licht pijnstillende werking inzit, nu krijgt hij daar sinds een paar maanden nog glucosamine/chrondrotine bij voor z'n spieren en gewrichten en bovendien nog omega 3-6-9 capsules. In de eerste paar maanden zag ik hem daar echt van opknappen, maar de laatste paar weken is hij akelig hard achteruit gegaan. Ik vrees dat ik me bij het onvermijdelijke moet neerleggen

Moet ook aan Angel en Andor denken, die lijden hier ook onder, want ik ben steeds met Ashley bezig. Gewandeld wordt er de laatste tijd niet meer, want als ik Ashley alleen thuis laat en met de 2 anderen ga wandelen, wordt hij gek. Een keer geprobeerd. Bij een gezonde hond zou ik zeggen je stelt je maar niet zo aan, maar dit is een ander verhaal. Gelukkig heb ik nogal een royale tuin, en af en toe smokkel ik een van de 2 in de auto om ff mee naar het bos te gaan. Als er dan eentje bij Ashley blijft, heeft-ie dat niet zo in de gaten. Maar mijn eigen sociale leven lijdt er ook onder, want ik durf hem amper nog alleen te laten, hooguit nog om gauw boodschappen te doen. Ben al weken niet meer bij m'n vader geweest