Jolly schreef:Voorlopig maar 1 tip! Ga even wat leuks doen, als je Pim gebracht hebt!ik kan van jou aardig wat hebben hoor en op dit moment zijn alle info en tips welkom.
Geef je 06 nummer en ga even wat anders doen als anders.

Moderator: Lizzy
Jolly schreef:Voorlopig maar 1 tip! Ga even wat leuks doen, als je Pim gebracht hebt!ik kan van jou aardig wat hebben hoor en op dit moment zijn alle info en tips welkom.
ine schreef: Voorlopig maar 1 tip! Ga even wat leuks doen, als je Pim gebracht hebt!ik ga shoppen voor vogel speeltjes en met Tjees aan de wandel, weet alleen nog niet waar, omdat je hier nergens meer los mag lopen, of waar het wel mag zit een teken invasie
Geef je 06 nummer en ga even wat anders doen als anders.![]()
![]()
Jolly schreef: zie 1 bericht boven de jouweMaar daarna nog niets? ???
Jolly schreef: nee joh, dat gaat zo snel niet hoor.Ok, ik zal m'n geduld wel weer ergens opgraven
Ik heb wel al een vogelspeigeltje en een nieuwe zepia gekocht, net ff lekker een warm broodje ( uit de oven) met ham gegeten.
Ga zo weer even naar het bedrijf, waar ik de konijnen ga voeren en kijken hoe het staat met mijn broedse kip.
Ga ook ff naar het dorp om daar envelopjes en postzegels te halen, heb al gestofzuigt en gedweild zonder dat daar een Pim in de dweil hing.
margreet schreef: O wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg,laat hem maar lekker bijkomen de schat.nee valt wel mee
geef hem maar een grote lik van Bram en natuurlijk een knuffel van mij.
Ben je geschrokken van de prijs?