Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Jolly schreef: ;D ik kan van jou aardig wat hebben hoor en op dit moment zijn alle info en tips welkom.
Voorlopig maar 1 tip! Ga even wat leuks doen, als je Pim gebracht hebt!
Geef je 06 nummer en ga even wat anders doen als anders. ;) :-*
Door Jolly
ine schreef: Voorlopig maar 1 tip! Ga even wat leuks doen, als je Pim gebracht hebt!
Geef je 06 nummer en ga even wat anders doen als anders. ;) :-*
ik ga shoppen voor vogel speeltjes en met Tjees aan de wandel, weet alleen nog niet waar, omdat je hier nergens meer los mag lopen, of waar het wel mag zit een teken invasie
Laatst gewijzigd door Jolly op di 12 jul 2005, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
Pfffffff, ik ga ook even weg, MET mobieltje, hier kan ik ook niets doen. Ik heb er al van gedroomd vannacht en dat komt nu steeds boven! :-\
Pim, sla je erdoor heen ventje :'( :-* :-* :-*
Door Jolly
nou Pim is bij de Da, hij liep er vrolijk naar binnen ('t arme ding weet niet wat hem te wachten staat :-\).

Ze bellen zodra hij klaar is en omdat de Da vanavond vanaf half 7 weer inloop spreekuur heeft, zal dat wel ervoor zijn dat ze bellen .

Ben erg benieuwd, net maar even Chasey eten gegeven, want die moest solidair zijn met Pim, allebei ( eigenlijk wij alle 3 :-[) Niet eten.
Dus ik ga nou ook ff een broodje eten.
Ik ben erg blij met jullie steun :-*
Door Ine
Jolly schreef: zie 1 bericht boven de jouwe
Maar daarna nog niets? ???
Door Jolly
nee joh, dat gaat zo snel niet hoor.
Ik heb wel al een vogelspeigeltje en een nieuwe zepia gekocht, net ff lekker een warm broodje ( uit de oven) met ham gegeten.
Ga zo weer even naar het bedrijf, waar ik de konijnen ga voeren en kijken hoe het staat met mijn broedse kip.
Ga ook ff naar het dorp om daar envelopjes en postzegels te halen, heb al gestofzuigt en gedweild zonder dat daar een Pim in de dweil hing.
Door Ine
Jolly schreef: nee joh, dat gaat zo snel niet hoor.
Ik heb wel al een vogelspeigeltje en een nieuwe zepia gekocht, net ff lekker een warm broodje ( uit de oven) met ham gegeten.
Ga zo weer even naar het bedrijf, waar ik de konijnen ga voeren en kijken hoe het staat met mijn broedse kip.
Ga ook ff naar het dorp om daar envelopjes en postzegels te halen, heb al gestofzuigt en gedweild zonder dat daar een Pim in de dweil hing.
Ok, ik zal m'n geduld wel weer ergens opgraven :-[
Succes met de boodschappen en de dieren, tot horens :-* :-* :-*

(Pim, het komt allemaal goed knulletje :-*)
Door margreet
Jemig Jol heb je nu nog niets gehoord,zit hier niet anders te doen dan tussen het werk door naar bp te zappen
Door Jolly
Nou we zijn weer thuis hoor.

Pim heeft door de narcose ( dat is dus een bijwerking daarvan), de spreekkamer en de wachtkamer volgepiest, en dat terwijl hij toch heel goed zindelijk is en door mij voldoende was uitgelaten.

Maar goed, de operatie is goed gegaan, al zat de dermoïd wel vaster dan wat hij oorspronkelijk dacht.
80% zat nl. vast, ze hebben dus het grootste deel verwijderd, want anders zou de kans ontstaan dat ze zijn oogbol lek zouden prikken en dat is dus absoluut niet de bedoeling.
Hij zal dus waarschijnlijk altijd een littekentje op zijn oogbol blijven houden, maar dat zit niet in zijn gezichtsveld.

Verder moet er 10 dagen lang 6 keer per dag 1 druppel in zijn oog gedaan worden.
Over 10 dagen moet hij dus weer even terug komen bij de Da om het te laten checken.

Hij is nu erg sloompjes en kijkt heel zielig. Wil het liefste liggen slapen, wat van mij nu ook gewoon mag.

Morgen gaat de declaratie op de bus.

** ships ontdekt net een foutje in de rekening, op 4-7-05 zou ik met chasey een consult hebben gehad, nee dus, dat moet dus Pim zijn.
Maar dat komt dus omdat Pim bij hun er nog niet in stond en mijn naam veranderd is.
Er kon nu niet meer in de betaalde rekeningen bestand gekomen worden om Chasey in Pim te wijzigen. Morgen wordt er door de administratie alsnog een poging gedaan en anders sturen ze een briefje naar mij, die ik er dan bij moet doen dat het wel om Pim gaat, maar door Fout van hun er Chasey staat. BAAAL BAAL, dat betekent dat de declaratie pas volgende week op de bus kan.***
Laatst gewijzigd door Jolly op di 12 jul 2005, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
O wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg,laat hem maar lekker bijkomen de schat. :-*
geef hem maar een grote lik van Bram en natuurlijk een knuffel van mij.
Ben je geschrokken van de prijs?
Door Jolly
margreet schreef: O wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg,laat hem maar lekker bijkomen de schat. :-*
geef hem maar een grote lik van Bram en natuurlijk een knuffel van mij.
Ben je geschrokken van de prijs?
nee valt wel mee
Door Ine
Pffffffff, eindelijk!
Geef hem een flinke knuffel van me en laat hem maar lekker pitten, de lieverd! :-* :-* :-*
Vervelend van die naam op de rekening!
Nog even doorzetten en dan gaat het weer helemaal goed!
Dank Jol, voor het op de hoogte houden! :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door