Het verwarde cavia topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het verwarde cavia topic
Aagje kwam ook kijken!
Leuk! In zo'n mooi huis met zo veel aandacht en goede verzorging wennen ze vast heel snel.
Wauw die vallen met hun bipsje in de boter! Wat een paradijs! 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Waren ze in de opvang ook al met zijn drieën, of moeten ze ook elkaar nog leren kennen? Ik heb geen idee hoe dat zit met cavia's, hoe snel die nieuwe huisgenoten en een nieuwe omgeving accepteren.
Mooie kleur heeft Aagje!
Mooie kleur heeft Aagje!
Cavia’s zijn daar best makkelijk mee, maar deze zaten al samen. Met nog 3 vrouwtjes, maar die krijgen nu weer een nieuwe kerel. Dat combineert in de regel vrij eenvoudig. Twee mannen samen kan vaak ook wel, maar meer dan twee is lastiger. En als er een wegvalt weer een nieuwe erbij is ook lastiger. Daarom heb ik voor 1 man en 2 vrouwen gekozen. Dan kun je vrij makkelijk weer een erbij doen als er eentje wegvalt. Want alleen, dat kan niet.Anne in Zweden schreef: za 05 jul 2025, 14:25 Waren ze in de opvang ook al met zijn drieën, of moeten ze ook elkaar nog leren kennen? Ik heb geen idee hoe dat zit met cavia's, hoe snel die nieuwe huisgenoten en een nieuwe omgeving accepteren.
Mooie kleur heeft Aagje!
Ze durven nu alweer zoveel meer! Maar ze zijn ook heel moe, liggen weer te slapen. Al lekker op hun zij, dat is denk ik wel een goed teken dat ze al een beetje op hun gemak zijn.
Al heerlijk aan de scharrel, wat leuk 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een mooi stel!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owwww wat zijn ze leuk!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Ooooh wat een heerlijke beestjes! Mooie kleuren hebben ze ook, en hun nieuwe huis ziet er geweldig uit
Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoten
Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoten
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat een dropjes 
Wat een mooie beestjes! 
Ik kan het natuurlijk niet laten. Even de camera erbij gepakt. We hebben 1 enorme fout gemaakt bij het maken van het hok… het zit in de donkerete hoek van de kamer! Dat merk je zo niet hoor, ze zitten niet in het donker. Maar fatsoenlijke foto’s maken is dus best wel lastig. Vooral van Sibbe. Maar ze staan er toch reuze snoezig op!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaaaaah wat zijn ze lief & mooi! Geniet ervan !