Omdat we hier ook meerdere cavia fans hebben, is een cavia topic natuurlijk ook hartstikke nodig

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑do 26 jun 2025, 06:40 Oooooh wat een snoeties! En zó gezellig dat ze kunnen komen schooien!!! Ze hebben echt een prachtige ren zo zeg!Ja dat gaat hier goed, plassen doen ze voornamelijk in de bak en onder de verdieping, dus dat verschoon ik twee keer per week, en de rest van de doeken eens per week/1,5 week. Ik heb waszakken waar ik de kleedjes dan in doe, zodat niet al het hooi wat ik er niet af krijg in de machine terecht komt. Heb ik wel eens per week een cavia-was, maar goed, ik had ook altijd wel eens per week een honden-was.
Bevalt het jou om ze op doeken te houden? Ik hoor vaak dat het snel ruikt en erg veel was geeft. Maar wel fijn stofvrij.
Lizzy schreef: ↑do 26 jun 2025, 09:09 OMG, wat zijn ze leuk! En wat hebben ze een paradijs! Jeetje, dat verteld je ons nu pas?Ha, nou ik had al eens ergens tussen neus en lippen wat foto's gedeeld, maar geen officiële aankondiging nee![]()
. Maar heerlijk he, cavjes. Die geluidjes alleen al
![]()