Kaio schreef: vr 07 mar 2025, 16:57
Al even geen upate gehad he. Blijkbaar valt zijn stout zijn de laatste tijd ook wel mee eh niet te vroeg juichen......
20250306_070256.jpg
Lief samen met zijn (octo)pussy....
Hopelijk wacht hij nog een tijdje met je te verrassen
Wat een schattige foto
Ik was ook al benieuwd welke ravage het ging zijn Is hij zo braaf tegenwoordig of heb je besloten zijn creaties niet meer te delen?
Ja ff afkloppen nog, hij is pas anderhalf. Maar heb idd niet meer zoveel zulke creaties te delen
Bedoel dat toen ie achter de mountain bikers aanging heb ik Eh niet gefilmd
En toen ie in het water tussen mijn benen doorliep waardoor ik met mijn gezicht voorover in het water viel, is ook geen bewijs van
Kaio schreef: do 01 mei 2025, 15:53
Ja ff afkloppen nog, hij is pas anderhalf. Maar heb idd niet meer zoveel zulke creaties te delen
Bedoel dat toen ie achter de mountain bikers aanging heb ik Eh niet gefilmd
En toen ie in het water tussen mijn benen doorliep waardoor ik met mijn gezicht voorover in het water viel, is ook geen bewijs van
Nuja, je kan niet verwachten dat hij helemaal heilig is he
Wel fijn dat jullie inboedel en huis tegenwoordig heel blijft. Wel entertainment voor ons, maar niet zo tof voor jullie natuurlijk.
Floef is voor het eerst mee op de boot geweest naar vakantie bestemming. Deed hij supergoed. Vond het vertrek en de draaiende motoren wel wat spannend wat dan resulteert in een hond op schoot. Ja kunnen andere passagiers weer lachen