Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Kaio schreef: vr 07 mar 2025, 16:57 Al even geen upate gehad he. Blijkbaar valt zijn stout zijn de laatste tijd ook wel mee :D eh niet te vroeg juichen......

20250306_070256.jpg
Lief samen met zijn (octo)pussy.... :biggrin2:
:smitten:
Hopelijk wacht hij nog een tijdje met je te verrassen :D
Door pike
Aaahhh wat een lieve floef!!

(Mijn eerste gedachte bij het zien van een nieuw bericht in dit topic: Oh jee wat zou hij nu weer uitgespookt hebben ;D )
Door - pien -
pike schreef: wo 30 apr 2025, 07:32 Aaahhh wat een lieve floef!!

(Mijn eerste gedachte bij het zien van een nieuw bericht in dit topic: Oh jee wat zou hij nu weer uitgespookt hebben ;D )
+1 ;D ;D ;D

Hij is héél schattig!
Door doranto
pike schreef: wo 30 apr 2025, 07:32 Aaahhh wat een lieve floef!!

+ 2 ;D
Door frodo quin
Wat een schattige foto :smitten:
Ik was ook al benieuwd welke ravage het ging zijn ;D Is hij zo braaf tegenwoordig of heb je besloten zijn creaties niet meer te delen?
Door Kaio
Ja ff afkloppen nog, hij is pas anderhalf. Maar heb idd niet meer zoveel zulke creaties te delen ;D
Bedoel dat toen ie achter de mountain bikers aanging heb ik Eh niet gefilmd :-[ :-X :biggrin2:
En toen ie in het water tussen mijn benen doorliep waardoor ik met mijn gezicht voorover in het water viel, is ook geen bewijs van :biggrin2:
Door - pien -
Wat jammer nou van dat laatste ;D
Gelukkig dat er wat minder dingen gebeuren zoals 'halve sloopwerkzaamheden'
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door