pearlsofpassion schreef: ↑wo 09 apr 2025, 09:50
Je hoeft geen supplementen te geven bij kvv. Dat is compleet van zichzelf of er zit al supplement bij.
Ivm de barfhapjes ( orgaan en spier), moet je zorgen dat het ongeveer in balans komt. Dus erbij blijven en ieder zijn eigen bakje. En niets nieuw tot dat op is. Dat werkt het beste soms als je niet steeds verschillende dingen geeft maar 1 ding per keer.
Of net alles onder elkaar mengen. Dat maakt minder geliefde smaken wat toegankelijker. Beetje uitproberen wat werkt.
Begin misschien gewoon met wat ze lekker vinden. En probeer dan langzaam wat uit te breiden.
Maar met de kvv als basis zit je dus safe. Daar moet je je geen zorgen in maken.
Dankjewel voor je reaktie.
Ik geef ze elke hun eigen bakje en hou goed in de gaten of ze hun eigen eten opeten. Vaak ook inderdaad om ste beurt. Dus eerst lever op, dan kvv etc..
Het probleem is alleen dat ze bijv de lever opeten, spiervlees, maar kvv laten staan als ze de smaak niet lekker vinden. En ze vinden vaak de smaak niet lekker. Ook als ik eerst begin met kvv. Ik blijf elke maaltijd 2 dagen lang alleen kvv aanbieden. Maar ze eten het soms gewoon niet op. Uiteraard zorg ik uiteindelijk wel dat ze die dag een kuiken eten bijv. Maar dat doe ik alleen als ze echt na de derde maaltijd kvv weer weglopen.
Is het in zo’n geval beter een supplement te geven. Ze zijn toch in de groei… zo ja welke zou je doen?
Welke stoffen zullen ze dan mn te kort komen.
Ik wissel goed af . Elke week 2xlicht vlees, 2 x rood , 1xwild en 1xvis. 7de dag licht of rood