Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Dapper, op nieuwe schoenen! Prachtig weer voor!Lekker bezig!
Lekker in de tuin aan de klus. Ik had een oude droger, die ik al 5 jaar niet heb gebruikt. Via marktplaats iemand bericht die oud ijzer op haalt, die hem een paar uur later al kwam halen. Lekker snel opgeruimd en extra plek in mijn schuurtje nu!
Zelfde trucje in de tuin gedaan door de poten van een tuintafel te halen. Ik gebruikte hem bijna nooit, en zonder poten op zijn kant neemt hij veel minder plek in beslag.
Morgen eens wat plantjes halenvoorjaar!
Charlie Angel schreef: ↑wo 05 mar 2025, 07:52 Dat zijn veel kilometers bij elkaar. Heel veel wandelplezier en succes!Zeker. Alles samen kwamen we op 79,3 dat is exclusief de pauzes naar de duinen en inclusief de gemaakte kilometers die geen kustlijn waren.
eelke schreef: ↑wo 05 mar 2025, 16:47 Dapper, op nieuwe schoenen! Prachtig weer voor!Leuk dat je er snel vanaf was. Ruimt fijn op zo
Lekker in de tuin aan de klus. Ik had een oude droger, die ik al 5 jaar niet heb gebruikt. Via marktplaats iemand bericht die oud ijzer op haalt, die hem een paar uur later al kwam halen. Lekker snel opgeruimd en extra plek in mijn schuurtje nu!
Zelfde trucje in de tuin gedaan door de poten van een tuintafel te halen. Ik gebruikte hem bijna nooit, en zonder poten op zijn kant neemt hij veel minder plek in beslag.
Morgen eens wat plantjes halenvoorjaar!