Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
willieD schreef: heeft Silvia geen antwoord meer
dan zet ze maar wat onzinnigs neer ;D :-*
ja he, het paste zo goed bij jouw berichtje :P

maar eehhh even voor de goeie lezer, ik heet Sylvia (staat maar 12714 keer op dit forum ) ;)
Door 202spots
sylvia schreef: maar eehhh even voor de goeie lezer, ik heet Sylvia (staat maar 12714 keer op dit forum ) ;)
Syll...wily weet well woe we Syll woet wchrijven woor..
wily woemt wij waltijd worrie ;D
Don't worry..be happy!! 8)
Laatst gewijzigd door mahuni op za 09 jul 2005, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
202Spots schreef: Syll...wily weet well woe we Syll woet wchrijven woor..
wily woemt wij waltijd worrie ;D
Don't worry..b
Lekker ding ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 09 jul 2005, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door willieD
sylvia schreef: maar eehhh even voor de goeie lezer, ik heet Sylvia (staat maar 12714 keer op dit forum ) ;)
en ik ehhhhhhh Willie 8)
dan is het zeker Wil.D weer
En Dolly ook weer op pad?? :o :D

fijne dag allemaal :-X
Laatst gewijzigd door willieD op zo 10 jul 2005, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
Lizzy schreef: OK, zullen we weer on-topic gaan?
Sorry Libby...zal 't niet meer doen!
Wugs,Dolly 8)
Door conleeuw
over brokken voeding en wolven gesproken, ik heb op een blauwe maandag een anderhalf jaar in een dierentuin gewerkt, en was verantwoordelijk voor de baby kamer, dus Vosjes, Cheethas, Lynx, Jakhalzen, et. al. en ja hoor een syberische wolfje. Je raad het niet, op ongeveer 4 weken werd er bij gevoerd. Honden blik voer en pap (brinta) en een week later ook Kippen vlees natuurlijk (wel goed plat gemept) ook honden brokken. Tja wat kan ik nog zeggen, ze is prachtig opgegroeid en natuurlijk is ze later gewoon over gegaan op Wolven voer (rauw alles wat we konden vinden) Wel werd er over zekere vlees kalk gesmeerd, bijvoorbeeld als ze een enorme stuk vlees (zonder bot) kregen ene geen groente....:D Was wel erg leuk hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door