Wat leuk dat zo terug te lezen.
Ik ben hier lid vanaf 2021. Daarvoor gaf ik al wel rauw maar dan via het Voer Natuurlijk forum en meer KVV omdat mijn kieskeurige dames de neiging hadden alleen het lekkere eruit te vissen en alles wat in hun ogen niet eetbaar leek mooi lieten liggen. Dan viel mijn zo zorgvuldig bedachte menu mooi in duigen.
Alleen Teddy, mijn BC mix in die tijd, die kreeg zoveel mogelijk prooidieren.
Voor mijn gevoel wel zo veilig, qua verhouding kon dat niet mis gaan. En hij deed het er heel goed op.
Meestal at hij om de dag, zo bijzonder vond ik dat. Gaf ik hem elke dag de juiste hoeveelheid bleef hij honger houden en schooide de hele dag door alles wat los en vast zat. Maar gaf ik hem om de dag een dubbele portie, of gewoon een heel konijn, dan was hij uitermate tevreden en schooide hij helemaal niet meer. Soms was het konijn een tikkie te groot, en dan waggelde hij met een enorme buik naar zijn plekje om daar gelukzalig te liggen uitbuiken. (Het konijn moest wel op natuurlijk, je zou eens wat laten liggen, dat kon echt niet)
Weet niet of ik dat nu nog weer zou doen, zoveel voeren in 1x.
Heb met Skye wel geprobeerd of om de dag voeren ook iets voor haar was, maar die kliko kan je 3x haar normale portie geven en dan schooit ze nog... bodemloze put...
Dus die krijgt gewoon elke dag een normale portie. Anders kan ik haar straks rollen.
Ik ben heel blij dat dit forum er nog is.
Toen ik hier voor het eerst kwam heb ik het echt als een warm bad ervaren. Zo vriendelijk en behulpzaam als iedereen was en nog is.
Heel bijzonder.
Daarom hier ook weer terug gekomen.
Karen