Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lucas32
Sinds 2016 ben ik hier op het forum actief. Bij mij is het ook zo, vroeger was ik erg actief, later werd mijn activiteit minder en begon ik het forum steeds minder te bezoeken, tot ik na een pauze van ongeveer twee jaar mijn inloggegevens vergat. Nu ben ik terug na een paar jaar met een nieuw account. Mijn hond "Turbo" is er nog steeds. Turbo gaat goed, hij heeft een dieet. Turbo is nu 12 jaar oud, maar hij houdt zich dapper. :)
Door zurca
Juli 2003, toen hadden we onze Meid. Een oudere kat uit het asiel met, zo bleek later, voedselallergie. Brokken van de da hielpen niet en van de prednison injecties tegen de jeuk kreeg ze suikerziekte. Da gaf het op, ik niet...ik kwam via een ander forum ( alle dieren telkens mee of zoiets?) informatie tegen over rauw voer en via daar kwam ik op barfplaats.
Meid overgezet om carnibest en ze is 21 geworden. Daarna zijn er nooit geen brokken meer in huis gekomen.
Wandelingen, mee doen met grotere inkopen, tot laat op de avond dubbel van het lachen achter de pc :biggrin2: Maar vooral altijd iemand die met je meedenkt bij kleine of grote vragen....
Door Ina
Tandjes :o ..... 2014 :biggrin2: .....dat klinkt als heeeeeeel lang geleden.
Maar daarvoor las ik al heel lang mee, onze oudste dame eet vers sinds 2011 of zo en de overstap naar Barf is toch echt na inlezen hier, gebeurd.

Nog altijd blij mee .... en de dames ook :)
Door Kaela
Ik zit hier al langer zonder vers etende huisdieren dan met. Ben blijven plakken omdat ik het zo gezellig vind. En omdat er ook enthousiasme is voor de niet barfende huisdieren. En zelfs voor mijn puppie!
Door Lizzy
Kaela schreef: do 06 feb 2025, 19:34 Ik zit hier al langer zonder vers etende huisdieren dan met. Ben blijven plakken omdat ik het zo gezellig vind. En omdat er ook enthousiasme is voor de niet barfende huisdieren. En zelfs voor mijn puppie!
:-*

Ik ben ook blij dat je blijft!
Door Lizzy
Kim_S schreef: do 06 feb 2025, 13:08 Die eerste kippenvleugel was voor mijzelf eigenlijk niet zo’n probleem, maar Max vond het echt puur gif ;D

Na een week miepen wilde hij niks anders meer dan BARF gelukkig :biggrin2:
Hahahaha, ik vind dit echt hilarisch ;D ;D ;D ;D
Door Cathelijn
Sinds 2004 alweer, bijna vanaf het begin dus blijkbaar. En nog steeds een hond op barf.
Ollie eet ook echt geen brokken dus ik kom er maar niet van af ::) :cool: .
Ja Inge, dat waren nog eens tijden :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Ik ook!

BP is meer dan alleen huisdieren.
Het is een plaats die gelijkgestemden verenigt. ;)
En daar pas jij gewoon heel goed in. :)
Door -Annemarie-
Sinds oktober 2006. :) Lang verhaal kort, omdat Zoë een aantal medische klachten had kwam ik hier terecht.
Nu we geen hond meer hebben ben ik minder actief, maar ik lees nog wel mee. Alle drie onze honden (Beagle Tristan, Rhodesian Ridgeback Zoë en buitenlands mixje Moyra) zijn hier 'geweest' en ik heb de steun en advies van Barfplaats forumleden altijd heel erg gewaardeerd.
Het is inderdaad meer dan alleen huisdieren, dat heb ik met geen ander forum zo gehad. De Barfplaats wandelingen en persoonlijke contacten. 'Lijntjes' waarbij je ook weer forumleden ontmoette. Fijne contacten. :)

En komt er ooit weer een hond, dan gaat die sowieso weer op Barf. :)
Door pike
Lizzy schreef: do 06 feb 2025, 08:49 Ohww leuk leuk leuk, dit! Wat een hoop Gouden ouden hier ;D ;D :-*

Ik ben hier sinds 2003 ;D . Oh ja, toen heb ik het opgericht. Jeetje, voelt aan als 100 jaar geleden :biggrin2:
Het is in de loop der jaren wel een stuk rustiger geworden hier. Véél rustiger.
Door Lizzy
Ja, dat is wel jammer. De mensen zitten nu vooral op facebook en insta. Forums zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Door Ingeborg1958
Lizzy schreef: za 08 feb 2025, 07:42 Ja, dat is wel jammer. De mensen zitten nu vooral op facebook en insta. Forums zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Nou ik vertrouw wbt informatie toch heel wat meer op dit forum dan op fb ofzo. ;)
Door Kim_S
Lizzy schreef: za 08 feb 2025, 07:42 Ja, dat is wel jammer. De mensen zitten nu vooral op facebook en insta. Forums zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Dan ben ik ook niet meer van deze tijd denk ik :P
Ik waardeer de mening van de mensen hier toch echt wel meer dan Facebook of zo. En iedereen hier is ècht bereid om te helpen. Dat vind je echt niet zomaar ergens anders.

Als ik zie wat Barfplaats mij allemaal gebracht heeft in de afgelopen jaren… Met stip op 1, ons huis in Zweden :D wat we nooit gehad hadden zonder Anne, die ons “zomaar” uitnodigde in haar huis voor een vakantie. En die we daarna elke keer als we in Zweden waren opzochten. Nu zijn we gewoon buren :biggrin2:

Maar ook onze boekenkast is bijvoorbeeld een BP erfstuk, thanks Siberienne :biggrin2:

En dan hebben we nog de stofzuiger, barefoot schoenen, en een beloningstasje bijvoorbeeld, allemaal na gedegen BP warenonderzoek aangeschaft ;D

Zo veel fijne mensen leren kennen hier, dat is echt heel bijzonder hoor Lizzy! BP is echt zooo veel meer dan een versvoer forum :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door