Soms actief,soms jarenlang passief.
Maar als je dan toch weer een hondje hebt, die bovendien nog iets mankeert. Dan wordt je belangstelling in goeie voeding weer aangewakkerd en beland je gewoon weer op 'good old Barfplaats'

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: ↑do 06 feb 2025, 10:47 Zo'n 20 jaar geleden werd onze dierenwinkel gerund door 2 meiden die een zusje hadden van jouw hond (Linga?), Lizzy.Ohww, wat goed van jou, jaaa, dat was Linga, daar hadden zij inderdaad een zusje van (met een deels blauw oogje was dat). Leuk dat je dat nog weet joh! Hahahaha, jaaa, de eerste kippenvleugel is inderdaad altijd zenuwslopend
Ik ging Energique voeren op advies van die meiden, ik werd gewezen op het forum, heb me ingelezen en een dossier aangelegd wat betreft barf, ontdekte 'het echte werk' en gaf Kees (met samengeknepen billen, maar met het vertrouwen dat velen mij waren voorgegaan) de eerste ingeknipte kippenvleugel (ze vond het gewéldig) en er werd een grote vriezer aangeschaft, de katten gingen ook over op rauw, de halve kippen vlogen de tuin in voor Keesje
en ik ben nooit meer weggeweest hier
![]()