Onze badkamer wordt binnenkort gerenoveerd. Niet zomaar verbouwd maar gerenoveerd want oh jongens, wat een vreselijke badkamer hebben wij. Sinds we hier wonen hebben we nooit meer prettig kunnen douchen en dat is dus al iets meer dan 7 jaar. We douchen in een oud gammel bad en dat is voor mijn lief zeker na het herseninfarct heel inspannend en voor mij met mijn kunstheup, die ook al oud is, eigenlijk hartstikke verboden.
De renovatie gaat 3 weken duren en is voor ons een enorme uitdaging. We kunnen niet boven blijven slapen omdat mijn lief regelmatig de ochtend in bed moet blijven omdat hij uitgeput is of migraine heeft en het is voor hem veel te gevaarlijk om 's nachts wiebelig en met een half slapend hoofd naar het toilet beneden te gaan.
De bedden gaan daarom naar beneden en aangezien wij niet heel ruim wonen wordt het een beetje alsof we in een caravan zitten. Ook lastig trouwens als mijn lief in bed moet blijven maar het is niet anders.
Maar goed, nu dus waarom ik jullie raad wil vragen........
We hebben inmiddels alles wel bij elkaar maar wat nu echt lastig blijkt te zijn is een badkamerspiegel. Ik wilde eigenlijk een gewone spiegel met een lampje erboven maar ik heb nog niks aardigs kunnen vinden. Vandaar dat ik zit te dubben over een spiegel met ingebouwde verlichting en dan ook verwarming. Krankzinnig duur trouwens! Maar hier in de buurt is geen winkel waar we een hele collectie spiegels kunnen bekijken en dat is wel een dingetje, want we willen niet te fel licht maar ook niet te weinig licht. Voor een spiegel die zo duur is wil je toch wel weten wat je in huis haalt.
Wat is jullie ervaring?
Voor de gein nog even de badkamer in ons oude huis, helemaal zelf/samen gemaakt.