Qua ras zit ik naar de Barnevelder of Hollandse Kriel te kijken. Maar dat is ook maar net wat het aanbod in de buurt is. Ik zou het ook mooi vinden wat beestjes te "redden" en een mooi leven hier te geven. Als ze maar niet fluffy zijn of agressief want daar heb ik nog een jeugdtrauma van.
En dan een stuk of 3 a 4. Het liefst laat ik ze dan overdag in de tuin lopen maar dat is even zien hoe dat gaat. Ze moeten mn moestuin niet leeg pikken en ons bosschage aanplant niet kapot vreten
Mooie ruimtes en hokken Doranto en Frodo quin!
Heb idd ook wel gezocht naar tuinhuisjes maar dat is vaak toch een kwestie van demonteren en weer monteren en daar heb ik echt geen geduld voor

Zelfde geldt voor zelf maken, ik ben wel een beetje handig maar een vogelhuisje timmeren is mij wel genoeg uitdaging
Millymol, ik zit nu ook naar kunststof hokken te kijken. Die zijn duur maar denk dat het wel veel kan schelen qua schoonmaakfrustraties en dat is ook wat waard. En vanzelfsprekend het feit dat het hygiënischer is.
Kwam nu dit merk tegen en dat lijkt me ook wel wat. Snap alleen niet dat er maar één legnest in zit.
https://www.animalfences.nl/nieuw-kippe ... ippen.html
Kaela schreef:Ooooh Hylos wat leuk, kipjes.
Ik heb geen verstand van kippenhokken. Maar ik heb een klein expertje als het aankomt op kippen voeren. Dus daar houden we ons voor aanbevolen 
Haha, jullie zijn uiteraard welkom!