pearlsofpassion schreef: ↑wo 13 nov 2024, 09:15 Oeh, elke 1,5 uur is heftig! Wij kregen meestal toch 2u. Hopelijk zet het idd door.Ja, 1,5 uur was inderdaad pittig maar mogelijk te maken met een sprongetje? Was 1 of 2 weken (tijd perceptie is niet meer zo goed bij mij) dat het zo extreem was gelukkig en dat is ook de periode dat ze zelfstandig vanuit lig positie naar zitten is gegaan. Ene moment was het inderdaad ook meer drinken dan andere moment. Na het drinken valt ze gelukkig altijd snel weer in slaap. Daarvoor waren het vaak blokken van 4 tot 6 uren in de nacht (ik weet het, we hebben het daar enorm mee getroffen).![]()
Wil ze ook steeds nog voeding? Of gewoon zuigen? Ik heb anders al gehoord dat soms water geven oid kan helpen, omdat het lichaam dan niet meer zo ingesteld raakt op die voeding. Ze ontgroeien dat uiteraard meestal ook vanzelf. Maar daar heeft ze zowiezo toch al de leeftijd naar he?![]()
Drinken uit een beker is ze nog niet zo behendig in met haar 10 maand dus dat zou op dit moment meer een knoeiboel worden

Wanneer de nachten gewoon goed zijn (met bijvoorbeeld een voeding rond 23:00 uur en rond 4:00 uur) dan is het toch ook wel een geniet moment om haar bij mij in bed aan de borst te hebben. Heb ook de tip gekregen om daarvan te genieten van iemand die dat achteraf op dat moment te weinig had gedaan