Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
pearlsofpassion schreef: wo 13 nov 2024, 09:15 Oeh, elke 1,5 uur is heftig! Wij kregen meestal toch 2u. Hopelijk zet het idd door. :-*
Wil ze ook steeds nog voeding? Of gewoon zuigen? Ik heb anders al gehoord dat soms water geven oid kan helpen, omdat het lichaam dan niet meer zo ingesteld raakt op die voeding. Ze ontgroeien dat uiteraard meestal ook vanzelf. Maar daar heeft ze zowiezo toch al de leeftijd naar he? :)
Ja, 1,5 uur was inderdaad pittig maar mogelijk te maken met een sprongetje? Was 1 of 2 weken (tijd perceptie is niet meer zo goed bij mij) dat het zo extreem was gelukkig en dat is ook de periode dat ze zelfstandig vanuit lig positie naar zitten is gegaan. Ene moment was het inderdaad ook meer drinken dan andere moment. Na het drinken valt ze gelukkig altijd snel weer in slaap. Daarvoor waren het vaak blokken van 4 tot 6 uren in de nacht (ik weet het, we hebben het daar enorm mee getroffen).

Drinken uit een beker is ze nog niet zo behendig in met haar 10 maand dus dat zou op dit moment meer een knoeiboel worden :biggrin2: Maar dat is wel iets in mijn achterhoofd voor de toekomst :)

Wanneer de nachten gewoon goed zijn (met bijvoorbeeld een voeding rond 23:00 uur en rond 4:00 uur) dan is het toch ook wel een geniet moment om haar bij mij in bed aan de borst te hebben. Heb ook de tip gekregen om daarvan te genieten van iemand die dat achteraf op dat moment te weinig had gedaan ;)
Door pearlsofpassion
Ja, dat kan uiteraard, dat ze tijdelijk net wat meer nodig heeft. :)
Ik.dacht al dat het vanaf haar geboorte zo was. :P

Ja, kind in bed is genieten. En borstvoeding ook uiteraard. Daar had ik niet zoveel geluk mee. Luie borsten. ;)
Als er ergens meer dan 2u tussen zat dropte de productie binnen de 2 dagen, en dan werd het weer clusteren tot er ietsje meer wilde komen. Doorslapen ging dus pas toen ze van de borst af waren of minstens melk bij kregen. Jammer genoeg.

Ze kent geen fles? Want daar kan je natuurlijk ook gewoon water of heel dunne melk in doen. :)
Maar zo tijdelijk even wat meer vragen hoef je niet met water beginnen he. Das pas als je het gevoel zou krijgen dat het nachtelijk voeden een gewoonte ipv noodzaak is en in de weg staat van jullie nachtrust. En dan nog.
Door dinky89
Ik zie het ook puur als meedenken PoP en zeker niet als opdringen hoe ik iets zou moeten doen :)
De fles kent ze inderdaad van de dagen opvang en papadag. Daarnaast oefenen we overdag met een 360 graden beker met water naast de bv zodat ze dat ook leert kennen voor het moment dat bv wordt afgebouwd ;)
Het is ook een heerlijk vrolijk gemoedelijk meisje waar iedereen gek op is :biggrin2: Vanmiddag zal ik mijn opa van het station halen die bij zijn (achter) kleindochter op bezoek wil. Kijken of hij dan meer wakker blijft dan twee weken geleden bij mijn ouders thuis ::)
Door dinky89
Vandaag zon en blauwe luchten gezien waar de verwachting was alleen maar regen vandaag :D Doet een mens goed na al dat grijs. (Ik laat even achterwege dat er nu wel donkere wolken aankomen ::) )
Door Kim_S
+1 :D
Zo even de bruine draak laten racen in de wei, zodat de ergste gekte er uit is en we daarna een klein beetje fatsoenlijk kunnen wandelen. Puberrrr ::)
Door pike
Hier ook een fantastisch mooie blauwe lucht :cool: Tijdens de wandeling werd het wel even donker en viel een buitje maar dat stelde amper wat voor. Zo'n onstuimige dag wil ik morgen wel weer :D
Door lauraV
wakker worden , nadat je ongepland op de bank bent ingedut ... en ik bij ontwaken in de bruine ogen kijk van mijn meisje ... die zich lekker warm en comfortabel in mijn armen heeft genesteld en me verleidelijk aankijkt voor een knuffel en een kriebel ... :smitten:
Door frodo quin
lauraV schreef: di 19 nov 2024, 18:04 wakker worden , nadat je ongepland op de bank bent ingedut ... en ik bij ontwaken in de bruine ogen kijk van mijn meisje ... die zich lekker warm en comfortabel in mijn armen heeft genesteld en me verleidelijk aankijkt voor een knuffel en een kriebel ... :smitten:
:smitten: De mooie dingen des levens :)
Door Kim_S
Mijn “pupje” van bijna 15 maanden heeft vanmiddag voor het eerst verhard gespeurd, in een woonwijk :cool:

Commentaar van Bruun:
Die vrouw was echt helemaal de weg kwijt, en ze had een bakje met worstjes en die kunnen echt snel bederven dus ik moest haar meteen vinden!!
En elke keer als ik haar dan eindelijk gevonden had, ging ze ineens weer weg! Dus ik roepen en roepen, kom nou teruuuhuuuug!! Maar ze luisterde gewoon niet >:( Moest ik haar weeeer opsporen…
Het was echt een stuk minder werk geweest als ze gewoon bij mij was gebleven met die worstjes :biggrin2:
Gelukkig besloot ze na de laatste keer dat ze toch maar met de auto weg ging. Poeh, sommige mensen… ::)
Door frodo quin
Kim_S schreef: ma 25 nov 2024, 18:40 Mijn “pupje” van bijna 15 maanden heeft vanmiddag voor het eerst verhard gespeurd, in een woonwijk :cool:

Commentaar van Bruun:
Die vrouw was echt helemaal de weg kwijt, en ze had een bakje met worstjes en die kunnen echt snel bederven dus ik moest haar meteen vinden!!
En elke keer als ik haar dan eindelijk gevonden had, ging ze ineens weer weg! Dus ik roepen en roepen, kom nou teruuuhuuuug!! Maar ze luisterde gewoon niet >:( Moest ik haar weeeer opsporen…
Het was echt een stuk minder werk geweest als ze gewoon bij mij was gebleven met die worstjes :biggrin2:
Gelukkig besloot ze na de laatste keer dat ze toch maar met de auto weg ging. Poeh, sommige mensen… ::)
;D

Wel fijn iemand opsporen die eten heeft :biggrin2:
Door Cathelijn
Kim_S schreef: ma 25 nov 2024, 18:40 Mijn “pupje” van bijna 15 maanden heeft vanmiddag voor het eerst verhard gespeurd, in een woonwijk :cool:

Commentaar van Bruun:
Gelukkig heb je een goede neus Bruun :biggrin2:
Door Kim_S
pike schreef: ma 25 nov 2024, 22:06 Hopelijk heb je na al je speurwerk wel een worstje gekregen van die mevrouw :D
Het hele bakje :cool:
(Wel verdeeld over 5 keer speuren :P )

Hij doet het super die Bruun. Alleen gaat hij met zo veel power vooruit als hij op het spoor zit, dat ik hem bijna niet kan houden :-X
Goeie workout voor vrouwtje ook laten we maar zeggen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door