Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

frodo quin schreef: za 09 nov 2024, 08:39 Neen, maar als je de bron in de afspraak mag geloven wel twee keer bevel gegeven tot het afvuren van kernbommen. Volgens die persoon is dat toen tegengehouden en hebben ze het uit zijn hoofd kunnen praten.

Ik denk dat het nadeel wel is dat hij de komende jaren meer macht heeft. Als je als president ook de andere politieke organen aan jouw kant hebt kan je nu eenmaal meer doen.
Maar weten de amerikanen dat?
En vinden die dat een slecht idee?

Ik ben geen fan van trump he. Absoluut niet. Ik geef gewoon de uitleg die ik van de experts gehoord heb op de vraag waarom de amerikanen hem verkiezen.
pearlsofpassion schreef: za 09 nov 2024, 17:33 Maar weten de amerikanen dat?
En vinden die dat een slecht idee?

Ik ben geen fan van trump he. Absoluut niet. Ik geef gewoon de uitleg die ik van de experts gehoord heb op de vraag waarom de amerikanen hem verkiezen.
Geen idee of ze het weten en ik vermoed dat het afhankelijk is wie je het vraagt of ze get een goed of slecht idee vinden, al hoop ik dat de meerderheid faliekant tegen is.

Maar het argument dat hij geen oorlog is begonnen ligt in mijn ogen toch wat genuanceerder. Als je er rekening mee houdt dat hij nu veel meer op steun en volgelingen kan rekenen denk ik dat het nog afwachten is of er iemand zo ver zal gaan om weer illegaal het bevel niet uit te voeren.

Nuja een hoop speculatie natuurlijk. Het is afwachten hoe het uitdraait. Wie weet gaat hij met bleekwater aan de slag ;D

En dat het niet jouw persoonlijke argumenten zijn waarom jij vindt dat hij president moest worden had ik door. Voor zover ik jouw ken heb je toch een iets andere visie dan deze meneer ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door