Ik hoop dat ze kwartel lekker vinden.
Volgende dag weer een andere botsoort.
Net als teun: kwartel eend p.h. konijn haas kalkoen en kip
Moderator: Lizzy
tess06 schreef: ↑vr 04 okt 2024, 15:15 Hoi lizzy,Dat hangt er ook wel zeer van af hoeveel en hoe vaak ze nog bij moeders drinken. Als ze niet/nauwelijks meer bij moeders drinken, dan moeten de pups echt vaak gevoerd worden. Ik voerde ze wel 6 keer per dag. Op een week of 6 voerde ik ze 5 keer per dag. Hun maagjes zijn nog heel mini. Meestal zijn teven ook net na het zogen nog erg dun. Dus dan blijf je haar meer geven. Maar hoe meer de pups vast voer eten en hoe minder ze zoogt: hoe minder je haar ook eten gaat geven. Maar doe het op het oog. Zolang ze dun is, lekker genoeg blijven voeren.
Hoe vaak voerde jij je pups,
Was dat 1 x per dag een volle schaal. Of een x aantal keer per dag zoveel % van hin lichaamsgewicht..
En vanaf wanneer gaat moeder minder krijgen?
Lizzy schreef: ↑vr 04 okt 2024, 17:09 Wat wegen ze nu? Een kilo of 2,5 ? Zo ja, moet je ze richting de 250 gram per pup per dag gaan voeren, over 5 maaltijden per dag. En dan een ruime hoeveelheid in 1 of 2 troggen gooien zodat ze niet om eten hoeven te vechten en er iets over blijft. Met 10% zit je meestal op een hoeveelheid dat ze zich vol eten en er wat over blijft.Maar als ik twee volle troggen neerzet.