Lizzy schreef:
Het valt Godzijdank mee, ze heeft geen nek hernia aanval gehad.
Ik heb haar geen pijnstiller gegeven. Wel pYnmix en dan wat meer. Ik was te bang dat ze zichzelf te stoer zou vinden en zichzelf voorbij zou rennen op de Metacam.
Wat een opluchting dat dit geen nek hernia aanval geeft getriggerd zeg!
Goed datvje wat meer pYnmix hebt gegeven, zou ik ook gedaan hebben.
Ze zal wel flinke spierpijn hebben ben ik bang?
En inderdaad ik zou minstens 10 keer mijn excuses hebben aangeboden, maar ik zou als baas van de herder toch ook achteraf graag willen weten hoe het gaat met Fritzi. Maar blijkbaar is dit de bestelling van veel mensen tegenwoordig.
Bij mij was het andersom, ik heb Billie altijd vast want Billie wil iedereen begroeten. En dan ongeveer een half uur lang. Wij zaten op dat bungalowpark.
En zo'n stom iets, het wasrek viel om, dus ik liep naar buiten en doe gelijk de deur achter mij dicht. Stom, want niet goed en Billie is houdini dus die kwam buiten. En er loopt net een stel met oudere zoon en hond voorbij. Billie rent er heen, dus ik er achteraan. Billie doet helemaal niets, maar ze liep enthousiast naar die mensen. En zie haar dan maar weg te krijgen want ze is watervlug. Ik bied gelijk al uitgebreid mijn excuses aan en die vrouw blijft maar schreeuwen tegen mij. Dat honden niet los mogen, dat ik hem bij mijmoet houden, dat ze anders wel een schop verkoopt en ga zo maar door.
Ik heb denk ik 10 keer mijn excuses aangeboden, werd volledig verstuur, want flinke burnout. Uiteindelijk had ik Billie, puur doordat ik in paniek raakte want dat voelt Billie. En nog bleef die vrouw boos doorgaan. Tot haar zoon zei dat het zo wel genoeg was. Dus het kan ook andersom, je bied gelijk je excuses aan en doet alles wat je kan en dan zo'n reactie.
Maar anyway, hoe gaat het nu met jou? Ben je iets rustiger nu fritzi de nacht zo goed is doorgekomen? En neem het jezelf niet kwalijk! Dit was niet aan jou!
Een dikke knuffel.