Heeft er iemand iets van klein beetje vis over. Bv haring makreel etc .
Ze hebben bij mij ( de 2 die ik nu nog heb) alleen maar KVV vis gehad.
Dus weet niet of ze het lusten.
En wil het proberen.
Graag omgeving Meppel
Moderator: Charlie Angel
kiara schreef: ↑zo 15 sep 2024, 10:00 Heeft er iemand iets van klein beetje vis over. Bv haring makreel etc .Is er bij jou geen vishandel in de buurt, of een markt met viskraam? Ik zou daar eens vragen of ze evt. een heel rauw visje (bijvoorbeeld sardine) voor je hebben. Bij de Makro verkopen ze zakjes hele diepvries sardientjes, maar dan moet je wel een pasje hebben om binnen te komen.
Ze hebben bij mij ( de 2 die ik nu nog heb) alleen maar KVV vis gehad.
Dus weet niet of ze het lusten.
En wil het proberen.
Graag omgeving Meppel
doranto schreef: ↑zo 15 sep 2024, 12:27 Is er bij jou geen vishandel in de buurt, of een markt met viskraam? Ik zou daar eens vragen of ze evt. een heel rauw visje (bijvoorbeeld sardine) voor je hebben. Bij de Makro verkopen ze zakjes hele diepvries sardientjes, maar dan moet je wel een pasje hebben om binnen te komen.Ja die zijn er wel maar durfde het nooit te vragen
Aquillo schreef: ↑di 17 sep 2024, 22:44 je zou een kvv kunnen kopen waar alleen vis zit. gewoon een klein rolletje. KB heeft ze kivo heeft ze vismixen enkel 4 soorten vis. Dogmeat heeft witvis enkel gemalen. en alroda heeft koolvis en kabeljauw . dus eerst zoiets proberen misschien. in Meppel zelf... https://www.urkervishandelmeppel.nl/c-2 ... verse-vis/KVV vis eten ze wel
kiara schreef: ↑wo 18 sep 2024, 09:16 KVV vis eten ze welvandaar ook mijn andere suggesties erbij. en wat ze niet willen eerst drogen mits je eendehydrator hebt. Dat wil ook wel helpen om een hond aan hele vis te wennen. eerst helemaal gedroogd, daarna korter. Overgieten met heet water kan ook
Gaat mij om hele vis
Aquillo schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:17 vandaar ook mijn andere suggesties erbij. en wat ze niet willen eerst drogen mits je eendehydrator hebt. Dat wil ook wel helpen om een hond aan hele vis te wennen. eerst helemaal gedroogd, daarna korter. Overgieten met heet water kan ookJa heb droger