Dikke maand later. Er is hier niks veranderd.
Afgelopen maandag kreeg ik even hoop toen ik uit werk kwam. Cato had zich uit de slaapkamer gewerkt en liep parmantig met Siepie door het huis. Gaf Siepie kopjes die dat toe liet. Ik heb gedaan alsof ik gek was en gewoon geschakeld naar; oke, als vanouds dus.
20 min na het eten vloog Siep agressief naar Cato die zich van geen kwaad bewust was.
Het zusje van een goede vriend wilde al graag een kat, daar was ze over aan het nadenken en toen dit voorbij kwam is ze op mijn aanbod ingegaan. Van de meest verdrietige uitkomst is het wel echt een GOUDEN mandje. Ik ken haar al jaren.
Ik heb met de GT overlegd en ze mag ook nog met haar bellen. Dat mens is ook goud waard.
Samen kwamen we op het idee om zusje eerst drie maanden Siepie te laten uitproberen en daarna drie maanden Cato. Zo kan ze kijken welke poes het beste bij haar past en wie ze het leukst vind. Ze vond dat namelijk super ingewikkeld.
Zaterdag gaan we bellen om dit plan verder te overleggen, ze ging er over nadenken namelijk maar vond het wel goed klinken. En dan verhuist de eerste poes rond 8 november.