Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef: ma 16 sep 2024, 07:44 Ohww, wat lief, dank je wel! Geen idee of ik er wat mee kan :biggrin2: . Even kijken hoor. Vraagje dus. Stel ik heb 10 eend en ik haal er 1 af, gaat ie op 9. Maar de dag erop haal ik er weer 1 uit. Moet ik dan -2 ingeven zodat ie op -8 komt of moet ik -1 ingeven en komt ie toch op -8? Want dat is eigenlijk wat ik wil. Of kan dat niet...?
Jawel. Op tabblad 2 zie je een datum per kolom. Je geeft dan gewoon weer het aantal dat je op dat moment uit haalt in in de volgende kolom
Lizzy schreef:Bedankt lieve mensen. Ik ga vanmiddag even stoeien ermee en als ik er niet uit kom: kijk ik jou lief aan Angel, of je een excelsheet voor me wil maken :biggrin2: :-*
Ik doe het met liefde dat weet je, dus laat maar weten!
Door pluk
Lizzy schreef: ma 16 sep 2024, 07:44 Ohww, wat lief, dank je wel! Geen idee of ik er wat mee kan :biggrin2: . Even kijken hoor. Vraagje dus. Stel ik heb 10 eend en ik haal er 1 af, gaat ie op 9. Maar de dag erop haal ik er weer 1 uit. Moet ik dan -2 ingeven zodat ie op -8 komt of moet ik -1 ingeven en komt ie toch op -8? Want dat is eigenlijk wat ik wil. Of kan dat niet...?
Je kunt per dag ingeven en als je dan de datum erbij zet dan kun je dus ook makkelijk zien wanneer hij wat heeft gegeten. De datum hoef je trouwens niet in te voeren.
Dus op plaatje 2: op 14-9 is er 2x rundmix en 1x eendmix eruit gehaald.

Geef je mailadres anders even. Dan stuur ik 'm door en kun je even proberen.
Door Lizzy
pluk schreef: ma 16 sep 2024, 16:34 Je kunt per dag ingeven en als je dan de datum erbij zet dan kun je dus ook makkelijk zien wanneer hij wat heeft gegeten. De datum hoef je trouwens niet in te voeren.
Dus op plaatje 2: op 14-9 is er 2x rundmix en 1x eendmix eruit gehaald.

Geef je mailadres anders even. Dan stuur ik 'm door en kun je even proberen.
Super lief, dank je! Mijn email adres is [email protected]

Ik denk dat het wel fijn is voor mij om het voor me te zien en er mee te kunnen spelen want het duizelt me met al die tabellen!
Door Lizzy
Super handig, de excelsheet die ik van je gekregen heb Pluk :-* ! Ik ben er heel blij mee, dank je wel!!! Ik ga dit gebruiken en dan eens kijken of het in de praktijk ook handig werk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door