Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 22 aug 2024, 21:39 IMG_5953.jpegZoals al gezegd hiervoor .... hoe ouder hoe eigenwijzer ..... maar met zo'n heerlijke toet
Bijna 13 en nog steeds een eigenwijze druif
Ina schreef: ↑vr 23 aug 2024, 19:34 Zoals al gezegd hiervoor .... hoe ouder hoe eigenwijzer ..... maar met zo'n heerlijke toetIk vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.kan hij vast wel een potje breken
![]()
Siberienne schreef: ↑vr 23 aug 2024, 22:01 Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.
(Potjes? De hele servieskast)
Siberienne schreef: ↑vr 23 aug 2024, 22:01 Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.Haha, misschien heeft meneer al zijn 'eigenwijsheid' al opgebruikt in zijn jonge jaren
(Potjes? De hele servieskast)
Siberienne schreef: ↑do 22 aug 2024, 21:39 IMG_5953.jpegDie blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen?
Bijna 13 en nog steeds een eigenwijze druif
Anne in Zweden schreef: ↑vr 30 aug 2024, 11:53 Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen?Nee ik kan niet boos op hem wordenOp zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is?
![]()
Wat een heeeerlijk snuitje!![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 30 aug 2024, 11:53 Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen?Echt hè, ik zie de veertjes gewoon zittenOp zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is?
![]()
Wat een heeeerlijk snuitje!![]()
Anne in Zweden schreef: Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen?Wat kan je dat toch heerlijk beeldend schrijven Anne, je ziet het gelijk helemaal voor je!Op zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is?
![]()
Wat een heeeerlijk snuitje!