Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Siberienne schreef: do 22 aug 2024, 21:39 IMG_5953.jpeg
Bijna 13 en nog steeds een eigenwijze druif
Zoals al gezegd hiervoor .... hoe ouder hoe eigenwijzer ..... maar met zo'n heerlijke toet :smitten: kan hij vast wel een potje breken :biggrin2:
Door Siberienne
Ina schreef: vr 23 aug 2024, 19:34 Zoals al gezegd hiervoor .... hoe ouder hoe eigenwijzer ..... maar met zo'n heerlijke toet :smitten: kan hij vast wel een potje breken :biggrin2:
Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.

(Potjes? De hele servieskast 😬)
Door - pien -
Siberienne schreef: vr 23 aug 2024, 22:01 Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.

;D ;D ;D
Haha, zo herkenbaar!

Wat een líeve snoet :smitten:
Door Ina
Siberienne schreef: vr 23 aug 2024, 22:01 Ik vind dat eigenlijk nog wel meevallen. Met de eigenwijsheid. Hij is ook milder geworden met de jaren. Liever naar andere honden ook. Hoewel er gisteren nog wel een grom van jewelste uit kwam. Naar een andere reu die heel lelijk deed.

Haha, misschien heeft meneer al zijn 'eigenwijsheid' al opgebruikt in zijn jonge jaren ;)
Maar wel lekker dat hij iets meer mellow aan het worden is, maakt het leven voor alle partijen wat rustiger :)
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: do 22 aug 2024, 21:39 IMG_5953.jpeg
Bijna 13 en nog steeds een eigenwijze druif
Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen? ;D Op zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is? ;D

Wat een heeeerlijk snuitje! :-*
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: vr 30 aug 2024, 11:53 Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen? ;D Op zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is? ;D

Nee ik kan niet boos op hem worden :) :)
Door pike
Anne in Zweden schreef: vr 30 aug 2024, 11:53 Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen? ;D Op zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is? ;D

Echt hè, ik zie de veertjes gewoon zitten :biggrin2: :biggrin2:
Door Charlie Angel
Anne in Zweden schreef: Die blik! In Duitsland zouden ze zeggen: Können diese Augen lügen? ;D Op zo'n hond kun je toch niet boos worden, ook al eet hij de hele kerstkalkoen op en beweert hij met de veren nog in zijn mond dat hij onschuldig is? ;D

Wat kan je dat toch heerlijk beeldend schrijven Anne, je ziet het gelijk helemaal voor je! Afbeelding
Door doranto
Deze lieve vent wordt morgen 12,5. Hopelijk blijft hij nog een hele poos :smitten:
ps. Ik vergis me, morgen wordt hij 12 jaar en 7 maanden. Pffff wat vliegt de tijd....
Honyx_12,5_jaar.jpg
Honyx_12,5_jaar.jpg (221.62 KiB) 1061 keer bekeken
Laatst gewijzigd door doranto op vr 06 sep 2024, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door