Lizzy schreef: ↑ma 26 aug 2024, 08:58 Ja, doe mij een huis met 2000 m2 grond en er komt gelijk weer een Dalmaat bijIk weet bij ons in de buurt nog wel wat mogelijkheden voor (naar verhouding) een zakcentje.![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑ma 26 aug 2024, 20:41 Ik weet bij ons in de buurt nog wel wat mogelijkheden voor (naar verhouding) een zakcentje.O zou zoiets zooooooo graag willen; zeg maar hartenwens.![]()
Anne in Zweden schreef: Ik weet bij ons in de buurt nog wel wat mogelijkheden voor (naar verhouding) een zakcentje.Dat blijft echt een droom!
Lizzy schreef: ↑za 24 aug 2024, 22:00 Ja, dat wil ik dus zelf kunnen dus moet ik zelf iedere 6 maanden plukken.... Kijk met de vachtverzorging van de Dalmaat is het makkelijk. Daar doe ik namelijk zoveel aan als niksIk zou het ook zelf willen kunnen, puur alleen omdat Pippa het echt niet leuk vind naar de trimsalon. Maar het is een best intensief klusje en ik heb pees/gewricht problemen met mijn duim. Dus dat wordt m niet. Maar we hebben een nieuwe trimsalon sinds we verhuisd zijn, ik mag erbij blijven en zij is supersnel. Met een klein uurtje staan we weer buiten. Alleen plukken en klaar.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑ma 26 aug 2024, 20:41 Ik weet bij ons in de buurt nog wel wat mogelijkheden voor (naar verhouding) een zakcentje.Ik kan deze buurt van harte aanbevelen![]()
zurca schreef: ↑ma 26 aug 2024, 22:03 De Västgötaspets?Nope. "is soms zelf enorm vocaal en dit kan variëren van piepen, neuriën, zingen, huilen zoals de wolven doen tot blaffen in alle toonhoogten en volumes". En ik heb ze "in het echt meegemaakt" en ik kan zeggen dat het "enorm vocaal" klopt. En ze zijn knap waaks. Ik vind die combinatie niet fijn.
Anne in Zweden schreef: ↑ma 26 aug 2024, 20:41 Ik weet bij ons in de buurt nog wel wat mogelijkheden voor (naar verhouding) een zakcentje.Oh, staan er weer leuke huisjes te koop? Ik wil wel. Leo wil niet. Die haaaaat koude (en wil liefst in een land met een tropisch klimaat gaan wonen - waar ik echt gillend gek weg zou rennen).![]()
Lizzy schreef: ↑di 27 aug 2024, 08:07 Oh, staan er weer leuke huisjes te koop? Ik wil wel. Leo wil niet. Die haaaaat koude (en wil liefst in een land met een tropisch klimaat gaan wonen - waar ik echt gillend gek weg zou rennen).Ik haaaaaat ook koude. Echt heel erg. En ik zou dus echt zo alles neergooien en daar gaan wonen, als de kinderen mee zouden willen. Voor mij weegt al het andere daar wel op tegen maandenlang winter. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Lizzy schreef: ↑di 27 aug 2024, 08:38 Maar hoe dan Kim?Ik heb geen idee hoe, want hier in Duitsland piep ik al als het binnen 20 graden is…
Nou, laat me dan maar die leuke huisjes zien die voor weinig te koop staan![]()