Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
MillyMol schreef: zo 25 aug 2024, 21:30 Misschien moet je het gaan combineren met het zoeken naar een ander huis daar… 😁
Ja, doe mij een huis met 2000 m2 grond en er komt gelijk weer een Dalmaat bij ;D
Door Lizzy
kiara schreef: ma 26 aug 2024, 08:41 Wat vind jij van de Engelse spaniël ?
Wat ik van vroeger weet: lieve makkelijke hondjes ook in onderhoud kwa vacht. En wegen ook niet zo zwaar
Nee, niet mijn ding.
Door Lizzy
kiara schreef: zo 25 aug 2024, 22:06 Ik heb vroeger een cairn terriër gehad
Heb altijd gezegd : Nooit meer een terriër.
Vind de vacht ook niet lekker aaien.
Ik zou het ook niet weten kwa kleiner ras, tja misschien een dwerg poedel of een zwarte spaniël ( Engelse)
Moeilijk vind ik het
En heel eerlijk? Ik val ook niet direct op Terriers. Maar die Border die we gisteren zagen was met recht een super leuke hond.
Door Tanna
kiara schreef: ma 26 aug 2024, 08:41 Wat vind jij van de Engelse spaniël ?
Wat ik van vroeger weet: lieve makkelijke hondjes ook in onderhoud kwa vacht. En wegen ook niet zo zwaar
Een Cocker of een Springer?
Ik vind de Cocker best lastig met de vacht, net als met de lange oren. Die slepen door allerlei viezigheid. En een flink gewicht ook.......ik had er vaak eentje te logeren en die kon ik met geen mogelijkheid optillen.
Door kiara
Lizzy schreef: ma 26 aug 2024, 09:11 En heel eerlijk? Ik val ook niet direct op Terriers. Maar die Border die we gisteren zagen was met recht een super leuke hond.
Tja zijn ook leuk
Maar ik vind de vacht niet fijn
En karakter ook niet echt
Ja lief maar o zo eigenwijs
Door kiara
Tanna schreef: ma 26 aug 2024, 10:45 Een Cocker of een Springer?
Ik vind de Cocker best lastig met de vacht, net als met de lange oren. Die slepen door allerlei viezigheid. En een flink gewicht ook.......ik had er vaak eentje te logeren en die kon ik met geen mogelijkheid optillen.
Ja dat is ook weer zo die lange oren

Ik zou het ook niet weten kwa kleinere hond
Misschien mini herder ( Corky :biggrin2: )
Door kiara
hannabelgje schreef: ma 26 aug 2024, 15:31 We hebben qua kleine herders ook nog de lancashire heeler. En iets groter ook nog de ijslandse hond.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O de IJslandse hond lijkt mij erg leuk, behalve dat hij veel blaft las ik.
Vind IJslandse paarden ook zo leuk :biggrin2:

De Lancashire niet mijn smaak kwa uiterlijk dan
Door Siberienne
kiara schreef: ma 26 aug 2024, 17:17 O de IJslandse hond lijkt mij erg leuk, behalve dat hij veel blaft las ik.
Vind IJslandse paarden ook zo leuk :biggrin2:

De Lancashire niet mijn smaak kwa uiterlijk dan
Ja dat is wel een nadeel vind ik. Hebben al die spitsen wel geloof ik. Ik vind de Noorse buhund ook mooi, maar ja, blaft graag….
Door Lizzy
hannabelgje schreef: ma 26 aug 2024, 15:31 We hebben qua kleine herders ook nog de lancashire heeler. En iets groter ook nog de ijslandse hond.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Dit luistert allemaal echt graag naar hun eigen geklepzeik ;D ;D ;D . Ik ken ze maar nee, dat is 'm niet.
Door Lizzy
Siberienne schreef: ma 26 aug 2024, 17:48 Ja dat is wel een nadeel vind ik. Hebben al die spitsen wel geloof ik. Ik vind de Noorse buhund ook mooi, maar ja, blaft graag….
Ja, blaft graag. Nee, laat maar ;D
Door kiara
Lizzy schreef: ma 26 aug 2024, 18:22 Ja, blaft graag. Nee, laat maar ;D
Nee dat hoef ik ook niet dat geblaf steeds
Ik kom even niet op de naam van het ras
Maar lijkt op corky voor maat maar o zoveel blaffen.
Maar volgens mij doen veel kleine hondjes dat ::)

Ik hou het voorlopig bij wat ik nu heb en t.z.t. zie ik het wel.
Zou ook dolgraag weer een border collie willen maar vrees dat ik het ga vergelijken met mijn overleden Bandit.
Die ik nog zo mis :'(
Maar blijf het een zalig ras vinden. En de Mechelse herder. Poedel ook maar geen witte meer( verkeerd karakter) de zwarte zijn totaal anders
Door eelke
Lizzy schreef: ma 26 aug 2024, 09:11 En heel eerlijk? Ik val ook niet direct op Terriers. Maar die Border die we gisteren zagen was met recht een super leuke hond.
Ik vind mijn zusje haar Border ook een hele leuke hond. Misschien anders toch eens naar een ras- dag gaan? Hoe meer je er ziet, hoe beter, misschien?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door