MillyMol schreef: ↑zo 25 aug 2024, 21:30 Misschien moet je het gaan combineren met het zoeken naar een ander huis daar…Ja, doe mij een huis met 2000 m2 grond en er komt gelijk weer een Dalmaat bij![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: ↑zo 25 aug 2024, 22:06 Ik heb vroeger een cairn terriër gehadEn heel eerlijk? Ik val ook niet direct op Terriers. Maar die Border die we gisteren zagen was met recht een super leuke hond.
Heb altijd gezegd : Nooit meer een terriër.
Vind de vacht ook niet lekker aaien.
Ik zou het ook niet weten kwa kleiner ras, tja misschien een dwerg poedel of een zwarte spaniël ( Engelse)
Moeilijk vind ik het
kiara schreef: ↑ma 26 aug 2024, 08:41 Wat vind jij van de Engelse spaniël ?Een Cocker of een Springer?
Wat ik van vroeger weet: lieve makkelijke hondjes ook in onderhoud kwa vacht. En wegen ook niet zo zwaar
Tanna schreef: ↑ma 26 aug 2024, 10:45 Een Cocker of een Springer?Ja dat is ook weer zo die lange oren
Ik vind de Cocker best lastig met de vacht, net als met de lange oren. Die slepen door allerlei viezigheid. En een flink gewicht ook.......ik had er vaak eentje te logeren en die kon ik met geen mogelijkheid optillen.
hannabelgje schreef: ↑ma 26 aug 2024, 15:31 We hebben qua kleine herders ook nog de lancashire heeler. En iets groter ook nog de ijslandse hond.O de IJslandse hond lijkt mij erg leuk, behalve dat hij veel blaft las ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
kiara schreef: ↑ma 26 aug 2024, 17:17 O de IJslandse hond lijkt mij erg leuk, behalve dat hij veel blaft las ik.Ja dat is wel een nadeel vind ik. Hebben al die spitsen wel geloof ik. Ik vind de Noorse buhund ook mooi, maar ja, blaft graag….
Vind IJslandse paarden ook zo leuk![]()
De Lancashire niet mijn smaak kwa uiterlijk dan
hannabelgje schreef: ↑ma 26 aug 2024, 15:31 We hebben qua kleine herders ook nog de lancashire heeler. En iets groter ook nog de ijslandse hond.Dit luistert allemaal echt graag naar hun eigen geklepzeik
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Siberienne schreef: ↑ma 26 aug 2024, 17:48 Ja dat is wel een nadeel vind ik. Hebben al die spitsen wel geloof ik. Ik vind de Noorse buhund ook mooi, maar ja, blaft graag….Ja, blaft graag. Nee, laat maar
Lizzy schreef: Ja, blaft graag. Nee, laat maarLol
Lizzy schreef: ↑ma 26 aug 2024, 18:22 Ja, blaft graag. Nee, laat maarNee dat hoef ik ook niet dat geblaf steeds![]()
Lizzy schreef: ↑ma 26 aug 2024, 09:11 En heel eerlijk? Ik val ook niet direct op Terriers. Maar die Border die we gisteren zagen was met recht een super leuke hond.Ik vind mijn zusje haar Border ook een hele leuke hond. Misschien anders toch eens naar een ras- dag gaan? Hoe meer je er ziet, hoe beter, misschien?