je zou willen dat het ouder worden probleemloos zou gaan…
Zachte aai voor Shad

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 08 aug 2024, 22:17 Beterschap voor Marsh!Ik snap dat je er moeite mee hebt. Die aftakeling is de weg naar het einde en dat kan nog jaren zijn, maar het is wel confronterend. Daarnaast is het altijd lastig als je ziet dat ze hun niet top voelen en hun mindere momenten hebben.
Eigen klaag; zacht maar zeker zien we Shad achteruit gaan. En dat is moeilijk om te zien. Hij wil steeds minder en loopt steeds moeilijker ondanks flinke pijnstilling. Onrustig bij vlagen maar slaapt ook heel veel. Ons oude manneke. Ik vind het moeilijk.
sam28 schreef: ↑vr 16 aug 2024, 19:01 Jeetje Anne!! Wat vreselijk weer! Ondanks dat je schrijft dat je haar niet goed kende wil ik je toch sterkte wensen.Dank je. Wat me zo raakt is dat het zo onverwacht komt en gevoelsmatig zonder enige aanleiding. Als ze bij een auto-ongeval was omgekomen, dan zou ik me denk ik niet zo verslagen voelen, dan voelt het meer als vreselijke pech. Maar als iemand met 48 gewoon dood neervalt... dat confronteert je zo met je eigen sterfelijkheid en die van je dierbaren...![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 16 aug 2024, 18:37 Oef, ik spreek net met onze buurvrouw, tante Inga-Britta voor de honden, en die vertelt me dat een andere buurvrouw van ons, Karin, dinsdag plotseling is overleden. Ze was 48 jaar.Ooooohhh nee, wat erg!!![]()
Dat hakt er wel even in, na het overlijden van Ronald vorige week. Ik kende Karin niet echt, maar haar man spreken we vaak wanneer we met de honden wandelen en hij in de auto langsrijdt en dan even een praatje maakt. Hij heeft gezondheidsproblemen dus zou je eerder verwachten dat er iets met hem zou zijn. Het overlijden van Karin komt echt als een donderslag bij heldere hemel, voor iedereen hier.
Het mag nu wel weer even voorbij zijn met mensen die veel te vroeg overlijden.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 16 aug 2024, 20:12 Dank je. Wat me zo raakt is dat het zo onverwacht komt en gevoelsmatig zonder enige aanleiding. Als ze bij een auto-ongeval was omgekomen, dan zou ik me denk ik niet zo verslagen voelen, dan voelt het meer als vreselijke pech. Maar als iemand met 48 gewoon dood neervalt... dat confronteert je zo met je eigen sterfelijkheid en die van je dierbaren...Ja dat komt dan zo hard binnen, het is ook niet te bevatten, knuffel ook van mij.
Anne in Zweden schreef: ↑vr 16 aug 2024, 20:12 Dank je. Wat me zo raakt is dat het zo onverwacht komt en gevoelsmatig zonder enige aanleiding. Als ze bij een auto-ongeval was omgekomen, dan zou ik me denk ik niet zo verslagen voelen, dan voelt het meer als vreselijke pech. Maar als iemand met 48 gewoon dood neervalt... dat confronteert je zo met je eigen sterfelijkheid en die van je dierbaren...Het is eng he. Het besef dat iemand zomaar ineens dood neer kan vallen, ook als je jong bent en niets levensbedreigend mankeert. Het is toch altijd schrikken en moeilijker om mee om te gaan. Voelt een soort van oneerlijk.