Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Kaela schreef: do 01 aug 2024, 12:03 Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

Echt he, de jeugd van tegenwoordig kent geen respect meer >:( ;D
;D ;D ;D
Door doranto
Kaela schreef: do 01 aug 2024, 12:03 Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

Echt he, de jeugd van tegenwoordig kent geen respect meer >:( ;D
;D ;D :biggrin2:
Door rosmin
Een van mijn kittens, Marsh, heeft een gebroken staart (bij overgang rug/staart) :'( :'(
Door rosmin
pearlsofpassion schreef:He bah. :-\
Valt het te fixen?
Nee helaas niet; het zit te hoog...
Nu is het advies da. rust en pijnbestrijding, dan zou gaan helen.
Staart is nu verlamd; of door de zwelling of doordat zenuw is beschadigd :-\
Gelukkig heeft ie al wel geplast en gepoept, dat geeft hoop.
Door rosmin
Nee, we weten niet hoe het is gebeurd. Hij kan klem hebben gezeten , en dan hard aan zijn staart hebben getrokken of zijn gevallen , tsja zeg het maar...

Het moeilijkste aan rust houden is zijn broer bij hem weg te houden, het is zo'n twee-eenheid, ze spelen samen, stoeien samen, liggen naast-op-en onder elkaar, waar de een is is de ander.
Tot nu toe lukt het redelijk, we hebben een grote bench staan, is nog niet nodig geweest hem daarin te leggen; hij zoekt zelf zijn rustplekjes op. Als we er niet bij kunnen zijn, dan zetten we ze helaas apart van elkaar.

We hopen vurig dat er weer leven in zijn staart gaat komen.
Door kiara
Hopelijk ze rug niet beschadigd neem ik aan? Loopt hij gewoon?
Evt ze broertje erbij in de bench met slapen ( ‘s nachts )
Door rosmin
Nee, niet bij elkaar slapen, de onderrug en achterhand "moet" vrij blijven; heeft ie veel pijn aan.
Zijn broertje ploft met zijn volle gewicht bovenop hem en gaat stoeien als een stoer jong katertje, dus in elkaars nek bijten/happen, poten om elkaar klemmen, bovenop elkaar springen van een afstandje enz. , alles wat een jong katertje van 5 maanden doet:-)
Als ze samen zijn, zitten wij er als politie bij.
Door kiara
rosmin schreef: do 08 aug 2024, 19:55 Nee, niet bij elkaar slapen, de onderrug en achterhand "moet" vrij blijven; heeft ie veel pijn aan.
Zijn broertje ploft met zijn volle gewicht bovenop hem en gaat stoeien als een stoer jong katertje, dus in elkaars nek bijten/happen, poten om elkaar klemmen, bovenop elkaar springen van een afstandje enz. , alles wat een jong katertje van 5 maanden doet:-)
Als ze samen zijn, zitten wij er als politie bij.
O god ja dat is zo erg jong natuurlijk en speels.
Door Siberienne
Beterschap voor Marsh!

Eigen klaag; zacht maar zeker zien we Shad achteruit gaan. En dat is moeilijk om te zien. Hij wil steeds minder en loopt steeds moeilijker ondanks flinke pijnstilling. Onrustig bij vlagen maar slaapt ook heel veel. Ons oude manneke. Ik vind het moeilijk.
Door Kim_S
Siberienne schreef: do 08 aug 2024, 22:17 Beterschap voor Marsh!

Eigen klaag; zacht maar zeker zien we Shad achteruit gaan. En dat is moeilijk om te zien. Hij wil steeds minder en loopt steeds moeilijker ondanks flinke pijnstilling. Onrustig bij vlagen maar slaapt ook heel veel. Ons oude manneke. Ik vind het moeilijk.
:bigarmhug: :-*
Is ook moeilijk. Werden ze maar allemaal 25 zonder gebreken hè…
Door Kim_S
rosmin schreef: do 08 aug 2024, 17:55 Een van mijn kittens, Marsh, heeft een gebroken staart (bij overgang rug/staart) :'( :'(
O jemig. Arm ding! Hopelijk komt het nog goed met zijn staart :duimen:
Sterkte met rustig houden :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door