Geen warm water en tuurlijk in het weekend pfff

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑vr 14 jun 2024, 20:50 Nee dat hadden we verleden week. Dat gaf minder kabaal dan dit. Dit is zo'n festival met camping erbij enzo. Gelukkig dit jaar voor de laatste keer want ze komen geld te kort en verkopen niet genoeg kaartjes.Was dat het festival waar halve camping blank stond? Of was dat ander festival?
hannabelgje schreef: ↑do 13 jun 2024, 13:45 Krijg net een telefoontje van mijn lief dat zijn oudste neefje zelfmoord heeft gepleegd. Ik kende hem niet zo goed maar vind het zo ontzettend erg voor zijn familie.Wat verschrikkelijk
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
ellenned schreef: ↑ma 22 jul 2024, 10:49Ik ben bang voor langere tijd en hij is ook niet super oud nog. Hoewel wij ook wel cynisch tegen elkaar zeggen ‘nog een winter en….’
Oeiiiii dat herken ik, ik woon in een laag appartementencomplex en in de tuin schuin beneden mij had ik ook zo n man. Ik hoorde aan het hoesten dat hij ziek was maar het was zo n ontzettend in en in goor geluidHij is nu overleden.
Is hij er alleen voor een paar weken of voor langere tijd? IK heb ook steeds gedacht ik loop er even naar toe maar toch nooit gedaan...
Kaela schreef:Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.
Echt he, de jeugd van tegenwoordig kent geen respect meer![]()