Stoute floef
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Stoute floef
Jeez
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat een apekop, je eigenste zwembadje mollen 
- Charlie Angel
- Moderator
Daar had deze beer niet goed over nagedacht. [emoji23][emoji23][emoji85]
-
frodo quin
- 5-sterren

Aan jou moet ik dus geen zwembadadvies vragen
Zou wel een zwembad willen voor Emma. Ze kan hier in de buurt nergens zwemmen. Maar om dat praktisch en low budget te realiseren...
Zou wel een zwembad willen voor Emma. Ze kan hier in de buurt nergens zwemmen. Maar om dat praktisch en low budget te realiseren...
Ties heeft deze (eigenlijk was het een zandbak):
https://www.youtube.com/shorts/-BfaWUWdKwI
-
frodo quin
- 5-sterren

Deze had ik nog niet gezien, maar vergelijkbaar met een schelp zoals Kaio heeft. Als je groter wil kom je uit bij grote vijverbakken en monoblok zwembaden, maar die zijn vreselijk duur.pike schreef: di 30 jul 2024, 20:23 Ties heeft deze (eigenlijk was het een zandbak):
Goh, dat zag je niet aankomen
Niks mis met de good old schelp. Die zijn echt best hufterproof (maar kan ook kapot hoor
)
Niks mis met de good old schelp. Die zijn echt best hufterproof (maar kan ook kapot hoor
Zoals gezegd deze wordt verkocht als zandbak voor de kinderen. Er zit een deksel bij die een kikker voorstelt. Die deksel was stuk en daarom ging hij voor een prikkie weg. Ik kocht hem afgelopen najaar voor puppy Ties om in het zand te graven. Dat speelzand ligt nu in de gaten die hij in het gras gegraven heeftfrodo quin schreef: wo 31 jul 2024, 07:51 Deze had ik nog niet gezien, maar vergelijkbaar met een schelp zoals Kaio heeft. Als je groter wil kom je uit bij grote vijverbakken en monoblok zwembaden, maar die zijn vreselijk duur.
Maar zo’n badje hoeft niet groot te zijn. Dat maakt het alleen maar onhanteerbaar. Het is voldoende als hij erin kan staan, zijnvoeten in het koele water kan zetten. Ties stapt erin zodra hij thuiskomt van wandelen of een ommetje en met dat warme weer ook wel gewoon tussendoor. Draait er wat rondjes en het is weer oke.
Die gele bak wordt trouwens verkocht bij de Welkoop. Hij is stevig en stabiel. Voor een floef misschien net effe te klein maar dan moet hij eerst de voorpoten erin zetten en dan de achterpoten
- pearlsofpassion
- Moderator
Lijkt me wel stabieler en steviger dan zo'n schelp idd.
Wij hadden geen schelp maar de zonnebloem. Zelfde principe. Maar die was toch op verschillende plaatsen gebarsten en was erg kwetsbaar.
Ale, bij ons effectief voor de kinderen. Niet de katten.
Al dachten die dat wel als er zand in zat. 
Wij hadden geen schelp maar de zonnebloem. Zelfde principe. Maar die was toch op verschillende plaatsen gebarsten en was erg kwetsbaar.
Ale, bij ons effectief voor de kinderen. Niet de katten.
Gelukkig hadden ze op cursus wel een zwembadje voor hem :
Waar die zelfs nog zijn best deed voor de juf
En een waterballenbak!

En een waterballenbak!
Ahhhh mam?!Mag deze mee naar huis?? Ik beloof, alle ballen laat ik heel
Maarre serieus, jullie hebben wel wat met 'm te stellen, de boef.
Maarre serieus, jullie hebben wel wat met 'm te stellen, de boef.
Ah wat leuk voor hem
En meer bal dan water 
-
frodo quin
- 5-sterren

Het was wel leuk zo te zienKaio schreef: wo 31 jul 2024, 15:53 Gelukkig hadden ze op cursus wel een zwembadje voor hem :
20240730_182953.jpg
Waar die zelfs nog zijn best deed voor de juf![]()
En een waterballenbak!
20240730_183500.jpg
![]()
Het is toch een patat die grote pup van jullie
Hij is heel stevig. Ik krijg hem niet van zijn plaats als er water in zit.pearlsofpassion schreef: wo 31 jul 2024, 10:26 Lijkt me wel stabieler en steviger dan zo'n schelp idd.
Ale, bij ons effectief voor de kinderen. Niet de katten.Al dachten die dat wel als er zand in zat.
![]()