Jeez
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑di 30 jul 2024, 20:23 Ties heeft deze (eigenlijk was het een zandbak):Deze had ik nog niet gezien, maar vergelijkbaar met een schelp zoals Kaio heeft. Als je groter wil kom je uit bij grote vijverbakken en monoblok zwembaden, maar die zijn vreselijk duur.
https://www.youtube.com/shorts/-BfaWUWdKwI
frodo quin schreef: ↑wo 31 jul 2024, 07:51 Deze had ik nog niet gezien, maar vergelijkbaar met een schelp zoals Kaio heeft. Als je groter wil kom je uit bij grote vijverbakken en monoblok zwembaden, maar die zijn vreselijk duur.Zoals gezegd deze wordt verkocht als zandbak voor de kinderen. Er zit een deksel bij die een kikker voorstelt. Die deksel was stuk en daarom ging hij voor een prikkie weg. Ik kocht hem afgelopen najaar voor puppy Ties om in het zand te graven. Dat speelzand ligt nu in de gaten die hij in het gras gegraven heeft
pearlsofpassion schreef: ↑wo 31 jul 2024, 10:26 Lijkt me wel stabieler en steviger dan zo'n schelp idd.Hij is heel stevig. Ik krijg hem niet van zijn plaats als er water in zit.
Wij hadden geen schelp maar de zonnebloem. Zelfde principe. Maar die was toch op verschillende plaatsen gebarsten en was erg kwetsbaar.
Ale, bij ons effectief voor de kinderen. Niet de katten.Al dachten die dat wel als er zand in zat.
![]()