Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
pike schreef: vr 14 jun 2024, 20:50 Nee dat hadden we verleden week. Dat gaf minder kabaal dan dit. Dit is zo'n festival met camping erbij enzo. Gelukkig dit jaar voor de laatste keer want ze komen geld te kort en verkopen niet genoeg kaartjes.
Was dat het festival waar halve camping blank stond? Of was dat ander festival?
Door pike
dinky89 schreef: vr 14 jun 2024, 22:23 Was dat het festival waar halve camping blank stond? Of was dat ander festival?
Ja :biggrin2: was landelijk nieuws ::)
Door - pien -
hannabelgje schreef: do 13 jun 2024, 13:45 Krijg net een telefoontje van mijn lief dat zijn oudste neefje zelfmoord heeft gepleegd. Ik kende hem niet zo goed maar vind het zo ontzettend erg voor zijn familie.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Wat verschrikkelijk :'(
Heel veel sterkte voor iedereen die hem lief heeft :-*
Door Siberienne
Hoe klaag je over iets waar je eigenlijk niet over kan klagen? Onze buren hebben een huurder en die man hoest echt zo verschrikkelijk goor. We zien hem altijd lopen in campingsmoking met een sjekkie, en maar buchelen. En dan met zulke vieze geluiden dat ik er spontaan misselijk van word. En tja, hier kan je dus niet over klagen want de man is waarschijnlijk ziek. Althans, die longen klinken niet goed. Maar het is geen verkoudheid ofzo, ik bedoel echt gewoon kapotte longen. Maar elke keer dat ik hem hoor buchelen denk ik, kan iemand die man wat lessen in hoesttechniek geven? Of hulp met stoppen met roken? (Op een of andere manier draagt dit geluid ook best ver, maar zijn terras ligt tegenover ons terras, er ligt nog een perceel tussen met een vervallen huisje en een lading bomen maar dat is geen barrière zullen we maar zeggen…)
Door ellenned
[quote=Siberienne post_id=3473617 time=1721584121 user_id=17214]
Hoe klaag je over iets waar je eigenlijk niet over kan klagen? Onze buren hebben een huurder en die man hoest echt zo verschrikkelijk goor. We zien hem altijd lopen in campingsmoking met een sjekkie, en maar buchelen. En dan met zulke vieze geluiden dat ik er spontaan misselijk van word. En tja, hier kan je dus niet over klagen want de man is waarschijnlijk ziek. Althans, die longen klinken niet goed. Maar het is geen verkoudheid ofzo, ik bedoel echt gewoon kapotte longen. Maar elke keer dat ik hem hoor buchelen denk ik, kan iemand die man wat lessen in hoesttechniek geven? Of hulp met stoppen met roken? (Op een of andere manier draagt dit geluid ook best ver, maar zijn terras ligt tegenover ons terras, er ligt nog een perceel tussen met een vervallen huisje en een lading bomen maar dat is geen barrière zullen we maar zeggen…)
[/quote]

Oeiiiii dat herken ik, ik woon in een laag appartementencomplex en in de tuin schuin beneden mij had ik ook zo n man. Ik hoorde aan het hoesten dat hij ziek was maar het was zo n ontzettend in en in goor geluid :( Hij is nu overleden.
Is hij er alleen voor een paar weken of voor langere tijd? IK heb ook steeds gedacht ik loop er even naar toe maar toch nooit gedaan...
Laatst gewijzigd door ellenned op ma 22 jul 2024, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
ellenned schreef: ma 22 jul 2024, 10:49
Oeiiiii dat herken ik, ik woon in een laag appartementencomplex en in de tuin schuin beneden mij had ik ook zo n man. Ik hoorde aan het hoesten dat hij ziek was maar het was zo n ontzettend in en in goor geluid :( Hij is nu overleden.
Is hij er alleen voor een paar weken of voor langere tijd? IK heb ook steeds gedacht ik loop er even naar toe maar toch nooit gedaan...
Ik ben bang voor langere tijd en hij is ook niet super oud nog. Hoewel wij ook wel cynisch tegen elkaar zeggen ‘nog een winter en….’
Door zurca
Herkenbaar....hier een achterbuurman, oud, niet ziek wel heel vies :-X En het begint bij voorkeur wanneer ik lekker buiten zit en net de eerste hap van mijn ontbijtje wil nemen :-X ::)
Door Siberienne
zurca schreef: ma 22 jul 2024, 13:35 Herkenbaar....hier een achterbuurman, oud, niet ziek wel heel vies :-X En het begint bij voorkeur wanneer ik lekker buiten zit en net de eerste hap van mijn ontbijtje wil nemen :-X ::)
Troost dat we niet de enige zijn :biggrin2:
Door Kaio
boh we hadden hier buren gehad , vriendelijk dat wel he! Gastarbeiders familie en aanhang uit portugal allemaal roken, en flink. Ik moest mijn achterdeur dicht doen....Was niet te harden
En oma was er ook bij, gorgelen en hoesten en stikken joh, iedere dag een paar keer....en maar doorwalmen
Ik was echt mega blij toen ze weg waren, ongelooflijk zoveel dat er gerookt werd, alles om dat huis heen werd grauw....
(en dat terwijl ik zelf ook gerookt heb ::) :puke: ooit)

Dus nee de enige ben je niet :biggrin2:
Door Kaela
Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

Echt he, de jeugd van tegenwoordig kent geen respect meer >:( ;D
Door pike
Kaela schreef: do 01 aug 2024, 12:03 Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

;D ;D ;D
Door Hylos
Kaela schreef: do 01 aug 2024, 12:03 Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

Haha ;D
Zit ze mammas geheim te verklappen ? :sleep3: :biggrin2:
Door Charlie Angel
Kaela schreef:Elke keer als jk uit mijn kantoor kom vraagt Nina of ik lekker geslapen heb.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door