Foeifoeifoei Eelke!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Foeifoeifoei Eelke!
Lieve Eelke, zijn we gewoon jouw verjaardag hier vergeten, dat kan toch niet!
Het is dan een dag te laat, maar zeker niet minder gemeend;
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Eelke, ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gehad! [emoji8][emoji8]
Je bent vrij weet ik dus hopelijk was dat dubbel genieten.
Het is dan een dag te laat, maar zeker niet minder gemeend;
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Eelke, ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gehad! [emoji8][emoji8]
Je bent vrij weet ik dus hopelijk was dat dubbel genieten.
Re: Foeifoeifoei Eelke!
Jij was toch pas nog jarig?
Happy birthday!!
Happy birthday!!
Oeps, hier ook te laat, maar niet minder gemeend!
Van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!
Oh nee, wat erg !!!!!!
Sjit zeg. Eelke, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag
Sjit zeg. Eelke, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik dacht ‘wat heeft Eelke nou weer gedaan’ maar ze is jarig geweest. Alsnog van harte Eelke!
Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!
Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesje
kon ik ze eindelijk gebruiken.
ik had het nog geprobeerd om over te slaan 
Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesje
Whaha ja daar kon ik helemaal niks aan doenSiberienne schreef:Ik dacht ‘wat heeft Eelke nou weer gedaan’ maar ze is jarig geweest. Alsnog van harte Eelke!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooww, alsnog van harte gefeliciteerd, Eelke! 
- pearlsofpassion
- Moderator
eelke schreef: vr 26 jul 2024, 21:55 Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!
Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesjekon ik ze eindelijk gebruiken.
Whaha ja daar kon ik helemaal niks aan doenik had het nog geprobeerd om over te slaan
![]()
Oh dat klinkt heel leuk!
Nog een latere proficiat van mij!
Van harte Eelke!!
Twee dagen te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ah ook te laat natuurlijk, maar gefeliciteerd!
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Dat klinkt geweldig leukeelke schreef: vr 26 jul 2024, 21:55 Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!
Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesjekon ik ze eindelijk gebruiken.
Whaha ja daar kon ik helemaal niks aan doenik had het nog geprobeerd om over te slaan
![]()
Nog van harte gefeliciteerd
Foeifoeifoei! Gelukkig was je alleen maar jarig
Alsnog van harte gefeliciteerd Eelke!
Alsnog van harte gefeliciteerd, Eelke!
Klinkt als een geslaagde verjaardag
Nog van harte gefeliciteerd!
Nog van harte gefeliciteerd!