Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Lieve Eelke, zijn we gewoon jouw verjaardag hier vergeten, dat kan toch niet!
Het is dan een dag te laat, maar zeker niet minder gemeend;

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Eelke, ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt gehad!
Je bent vrij weet ik dus hopelijk was dat dubbel genieten.
Door Lizzy
Oh nee, wat erg !!!!!! :o

Sjit zeg. Eelke, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag :-*
boeket-roze-oranje-paars.jpg
boeket-roze-oranje-paars.jpg (236.02 KiB) 1428 keer bekeken
Door eelke
Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!

Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesje :D kon ik ze eindelijk gebruiken.
Siberienne schreef:Ik dacht ‘wat heeft Eelke nou weer gedaan’ maar ze is jarig geweest. Alsnog van harte Eelke!
Whaha ja daar kon ik helemaal niks aan doen :biggrin2: ik had het nog geprobeerd om over te slaan :D
Door pearlsofpassion
eelke schreef: vr 26 jul 2024, 21:55 Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!

Ik had een prima dag. Traditiegetrouw mét regen (echt altijd!). Gezellige mensen die kwamen helpen om mijn taarten op te eten. Ik was al een heel jaar lullige kop en schotels bij kringlopen aan het kopen geweest. Dus ik had een heus gevarieerd serviesje :D kon ik ze eindelijk gebruiken.

Whaha ja daar kon ik helemaal niks aan doen :biggrin2: ik had het nog geprobeerd om over te slaan :D
;D ;D ;D

Oh dat klinkt heel leuk!
Nog een latere proficiat van mij! :-* :-* :-*
Door - pien -
eelke schreef: vr 26 jul 2024, 21:55 Ahhhwww maar een dagje te laat dat past perfect bij mij hé! Ik heb de dingen niet zo snel door, en de taart is zelfs nog niet op, dus het telt nog prima!

Dat klinkt geweldig leuk ;D

Nog van harte gefeliciteerd :birthday: Eelke!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door