Jeetje. Nou dat vind ik dus ook wel heel heftig. En ik zou ze niet geven, heel eerlijk en al helemaal niet zonder exact te weten wat de oorzaak is! Wat een gekkigheid! Je gaat toch zo'n jonge hond niet op de prednison/NSAID zetten, zonder goed in kaart te hebben waarom (en als je wel weet waarom is dit ook niet een eerste of tweede keus middel in mijn beleving)? Je moet toch achter de oorzaak komen. Is het groeipijn, is het een verstuiking?
Sjoerd heeft een keer een rare sliding in de modder gemaakt als pup. Met als gevolg manken in zijn voorpoot. Het was mazzel dat ik het zag, anders had ik ook niet geweten wat er was gebeurd. Ik ben naar Ingrid van Alten geweest en zij had razensnel door waar de pijn zat. Ze heeft hem behandeld, ook met laser, het herstel heeft een paar weken geduurd maar hij was er daarna wel voor 100% vanaf.
https://www.ingridvanalten-osteopathie.nl/index-2.html
Ze woont best diep in Brabant, misschien is het voor jou goed te doen. Zij is dierenarts en is ook goed in het stellen van een diagnose (en stuurt je voor een MRI als ze dat nodig vindt).