Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
doranto schreef: do 27 jun 2024, 08:46 Mijn ervaring is dat het in een bos juist áltijd koeler is.
Ja koeler als een park of op straat
Maar met dagen hitte blijft het tussen de bomen hangen.
Ik heb hier aan de overkant groot bos maar ook stuk open heidevelden. En daar is het ‘s avonds laat lekkerder als in het bos zelf.
Maar ik ga naar het water met de auto niet in het bos
Ja ‘s avonds laat
Door kiara
Zag op weer app, vandaag 27 morgen 21 overmorgen 25
Schommelt dus lekker
Ach we moeten het er maar mee doen en als het heet is niks doen en evt siësta houden :biggrin2:
Door frodo quin
Deze ochtend heel vroeg gaan wandelen om de hitte voor te zijn en toch een langere wandeling te kunnen maken. Naar het beekpad geweest en gotver dat was nog drama van vorige vrijdag. Nu zondag geven ze 33ml neerslag. Extreem dus. Beloofd voor de begaanbaarheid als dat uitkomt :-X
Door hannabelgje
Bob vindt het te warm om te lopen. Zoë komt met dit weer haar mand niet uit. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Kaela
Het gaat hier zo wat betrekken. Dan ga ik met Nina naar de fonteinen die uit de grond komen in de binnenstad. Eens zien of ze dat lollig vindt!
Door frodo quin
hannabelgje schreef: do 27 jun 2024, 13:51 Bob vindt het te warm om te lopen. Zoë komt met dit weer haar mand niet uit. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Zie hem daar liggen, om van te smelten en zelf ook gesmolten :smitten:

Hier is het ik kan niet, maar ik kan ook niet niets doen. Quon kan al bijna even slecht tegen de zon en warmte als Emma en ik. Ze is gisteren zelfs even op de vloer gaan liggen, wat ze normaal absoluut niet doet ook niet voor een koekje. Emma ligt standaard ook meestal op de zetel en ligt zelden op de vloer, maar nu ligt ze er toch hoofdzakelijk op
Bijlagen
IMG_20240626_175047.jpg
Ook gesmolten.
IMG_20240626_175047.jpg (2.54 MiB) 3002 keer bekeken
Door dinky89
Ach die Bob toch, zo'n hoog smeltgehalte!

Toch best bijzonder, weersverwachting voor vandaag is 10 graden kouder dan gisteren.
Door kiara
Ach schattig Bob :D

Het is hier nu lekker rond de 22/23 graden
Lekker windje
Zo mag het van mij blijven
Door dinky89
Nou, ik moest vanmiddag tegen de wind in fietsen. Van mij mag het wel wat minder hard waaien ;)
Door MillyMol
Hier in zuidwest Hongarije is het al 10 dagen 3o+ graden en de laatste paar dagen zelfs boven de 35, gecombineerd met onweersbuien, dus het is zeldzaam benauwd deze zomer. Ik heb de kuikens maar even binnen gehouden. Ze zijn denk ik nog wel wat te kwetsbaar om in die hitte buiten te zijn.

Vanaf dinsdag wordt het wat koeler.
Door Siberienne
22C, zonnetje, wel wat winderig vandaag. Een stuiterende husky-meneer. Heerlijke zomer en door de wind minder last van de muggen. #geenspijt 😬 (maar we spreken elkaar vast komende winter weer. En oh ja, onze grindweg is deels weggespoeld in hevige hoosbuien van eergisteren, ook zo’n on-Nederlands probleempje 😬)
Door kiara
Hier geen druppel regen en flink benauwd weer
Ga zo maar het grasveld sproeien ::)
Zo verzuipt alles en zo verdroogd alles
Hele rare “zomer “
Door Kaio
Grasvekd sproeien????
Ons gras heeft het ook overleefd, weet je nog "vroeguh" toen het nog langer dan een weekje droog en warm was

Vandaag alweer natte sokken en natte broeken gehaald, regenjas aan weer...
Velden en paden weer onder water.....

Maar gisteren was trouwens heerlijk, eens waterwerken zonder verkleumd te raken
Door kiara
Kaio schreef: zo 30 jun 2024, 08:43 Grasvekd sproeien????
Ons gras heeft het ook overleefd, weet je nog "vroeguh" toen het nog langer dan een weekje droog en warm was

Vandaag alweer natte sokken en natte broeken gehaald, regenjas aan weer...
Velden en paden weer onder water.....

Maar gisteren was trouwens heerlijk, eens waterwerken zonder verkleumd te raken
Nou heb hem uitgezet de sproeier begon ietsje te spetteren ( stelde achteraf niks voor)
Gort droog hier.

Weet niet waar jij woont maar dit is Drenthe
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door