Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
frodo quin schreef: di 25 jun 2024, 22:49 Mijn afrikaanse muis heeft bedacht dat natte voetjes wel oke is. Zwemmen hebben ze hier de gelegenheid niet voor.
;D ;D
Als Fajah dat ziet gaat ze er met grote boog omheen :P
Domme oen met die warmte
En ze ziet elke dag weer dat Amber aan het zwemmen is. Nou ja bommetjes maakt zelfs . Zelfs met der koppie onderwater
Geloof echt dat ze een zeehond is geweest :biggrin2:
Door pike
Ties gaat graag het water in. Niet on te zwemmen, maar toch wel zo diep dat hij nog net de bodem kan voelen :biggrin2:
Maar nu ligt hij op apegapen, hij kan niet zo goed tegen warmte. Vanavond maar weer even naar het bos. Alhoewel het daar gisteravond ook al behoorlijk warm was (was er om 21:00 uur). Maar daar kan hij wel watertrappelen :cool:
Door kiara
Kreeg tip
Er schijnt hier vlakbij een groot meer te zijn waar je dus ook strandjes heb. Ik ga vanavond even kijken. Wel zeker na 20.00 anders nog te warm.
Hopelijk niet idioot druk .
Door pike
De hitte is Ties een beetje teveel.
A0B6462B-B7B3-474A-AF72-440C7F2F38F8.jpeg
A0B6462B-B7B3-474A-AF72-440C7F2F38F8.jpeg (7.18 MiB) 2421 keer bekeken
Door kiara
pike schreef: wo 26 jun 2024, 17:44 De hitte is Ties een beetje teveel.
A0B6462B-B7B3-474A-AF72-440C7F2F38F8.jpeg
Ach vind altijd zo zielig voor de dieren :(
Door pike
kiara schreef: wo 26 jun 2024, 17:58 Ach vind altijd zo zielig voor de dieren :(
Het meest vervelende vind ik dat hij niet lekker kan gaan lopen. In huis vindt hij wel een koel plekje maar op pad gaan is geen doen. Klein rondje vanochtend en hij gaf het al op. Was al te warm. Vanavond blijft het ook lang warm. Ga wel weer tegen negenen naar het bos met hem want daar heeft hij trnminste water om in rond te banjeren.
Door kiara
pike schreef: wo 26 jun 2024, 18:51 Het meest vervelende vind ik dat hij niet lekker kan gaan lopen. In huis vindt hij wel een koel plekje maar op pad gaan is geen doen. Klein rondje vanochtend en hij gaf het al op. Was al te warm. Vanavond blijft het ook lang warm. Ga wel weer tegen negenen naar het bos met hem want daar heeft hij trnminste water om in rond te banjeren.
Ja het is as vanochtend al vroeg warm, zal morgenochtend ook wel zo zijn.
Ja als het schoon water is in het bos
Ben altijd bang voor blauwalg
Door dinky89
Volgens buienalarm wordt het hier komende nacht niet kouder dan 18 graden dus echt goed afkoelen doet het niet.
Door kiara
dinky89 schreef: wo 26 jun 2024, 21:03 Volgens buienalarm wordt het hier komende nacht niet kouder dan 18 graden dus echt goed afkoelen doet het niet.
Plak nacht dus
Nou ik heb een mini ventilator naast me bed staan en gelukkig nooit zon op mijn slaapkamer
Door kiara
frodo quin schreef: wo 26 jun 2024, 22:53 Wij zijn net terug van een boswandeling en het was warm, maar nog te doen.
Ja het blijft met paar dagen deze warmte flink hangen in het bos.

Ik heb het meertje niet kunnen vinden verdorie
Dus maar naar me oude plekje gegaan kon Amber toch zwemmen, en ik aangevallen door van die fijne steek muggen >:(
Door doranto
kiara schreef: do 27 jun 2024, 07:53 Ja het blijft met paar dagen deze warmte flink hangen in het bos.

Ik heb het meertje niet kunnen vinden verdorie
Dus maar naar me oude plekje gegaan kon Amber toch zwemmen, en ik aangevallen door van die fijne steek muggen >:(
Mijn ervaring is dat het in een bos juist áltijd koeler is.
Door Kaio
Hier duiken ze elk water in wat ze tegen komen, ligt nog genoeg.
Verder hangen liggen ze nu in de airco stroom. Kan ik nu gerust aanzetten met de zonnepanelen. En onze slaapkamer heeft ook airco dus dat slaapt ook prima.

En och ja over een paar daagjes krijgen we weer ons oude vertrouwde weer terug :P :biggrin2: Hopelijk dan inderdaad wel wat droger.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door