sylvia schreef: Iki vind froggy trouwens lekker fris ruiken , ik vind het alleen niet zo'n goed schoonmaakmiddel , je vloer gaat ervan plakken .

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Iki vind froggy trouwens lekker fris ruiken , ik vind het alleen niet zo'n goed schoonmaakmiddel , je vloer gaat ervan plakken .
bernergek schreef: Ik dweil eigenlijk altijd met schoonmaakazijn. Is dit schadelijk voor de honden?Witte azijn is denk ik de "veiligste" schoonmaakmiddel wat er bestaat.
sylvia schreef: Zo zie je maar hoe zo een l*lverhaal een eigen leven gaat leiden.Yup....je hebt gelijk!!
gonny schreef: bij het uit de buurt houden van kinderen bedoelen ze volgens mij mee, dat ze het niet moeten drinken...als ik dweil gaan de honden 9 van de 10 keer naar buiten en mogen ze naar binnen als de vloer droog is..... niks geen problemen hier. nooit gehad ook.Maar als dat schoonmaakmiddel is opgedroogd wil het niet zeggen dat de stoffen van het schoonmaakmiddel weg zijn! En kind kruipt over de vloer maar likt niet aan de knieen. Tenminste, niet dag in dag uit, jaar in jaar uit. En dat doet je hond wel.
de kids kropen toch ook over mn gedweilde vloer....
Lizzy schreef: Ik ben eigenwijs want ik ben het hier toch niet helemaal mee eens. Swiffer is zooi. Het slaat op je ogen en het slaat op je luchtwegen. Het is eerste klas reinigingsbocht. Net als alle reinigingsbocht.Waar ben je 't niet mee eens Lizzy?
Lizzy schreef: Maar als dat schoonmaakmiddel is opgedroogd wil het niet zeggen dat de stoffen van het schoonmaakmiddel weg zijn! En kind kruipt over de vloer maar likt niet aan de knieen. Tenminste, niet dag in dag uit, jaar in jaar uit. En dat doet je hond wel.ik denk dat kinderen vaker de vingers in de mond steken de eerste 5/6 jaar van hun leven als dat een hond de onderkant van z'n poten likt....en de werkzame stoffen zijn echt weg zodra het droog is, mn vloer word nml dan weer vies!!
Lizzy schreef: Maar als dat schoonmaakmiddel is opgedroogd wil het niet zeggen dat de stoffen van het schoonmaakmiddel weg zijn! En kind kruipt over de vloer maar likt niet aan de knieen. Tenminste, niet dag in dag uit, jaar in jaar uit. En dat doet je hond wel.Kleine kinderen kruipen over de vloer, likken inderdaad niet hun knieen , maar stoppen wel hun handen in hun mond, of hun tenen.
sylvia schreef: In Amerika kun je een bedrijf compleet kapot procederen, als dit produkt zo gevaarlijk zou zijn dan was P&C in amerika al van alle kanten kapot geprocedeerd.Niet alleen is aanklagen a nationale sport hier,maar als er echt zoveel problemen waren als dat er word beweerd.....Vergeet dan ook niet dat deze producten dan inmiddels allang uit de handel gehaald waren(waren gehaald?) in ieder geval verboden om verkocht te worden.