Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef:Ze is van Tinley. Als je wilt kan ik vragen of ik haar gegevens aan je mag gevenIk denk dat ze te ver weg zit voor ons. Wij zitten in het zuiden des lands.
sam28 schreef: ↑wo 14 aug 2024, 13:31 Ik was een eind met oefenen. De deur bijna helemaal open. Het tweede rekje weg halen zodat er alleen nog de gaasdeur tussen zat. Dat ging even goed. Siepie was geinteresseerd. OP een gegeven moment liep ze zelf een aantal keren weg en net toen ik wilde stoppen met oefenen rende ze heel agressief naar de gaasdeur en deed een harde blaas.Het is niet evident he![]()
Twee dagen laten rusten en weer oefenen met het tweede gaas er tussen. Dat gaat redelijk goed weer.
Overleg met de GT en ze moet nu ook 3xdd 6 druppels Bach mengsel en de Zylkene opgehoogd naar 2.
Ik geef het nog tot begin september maar ik zie het somber in en ben rustig op zoek ook naar een uitplaatsing. Cato gaat als ik iemand vind die een afgezette tuin/balkon heeft met andere huisdieren en kan ook met kinderen. Siepie gaat als ik een rustig iemand vind zonder kinderen met een buitenruimte. Ik moet daar niet teveel over nadenken anders ga ik spontaan janken.![]()
![]()