Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Klinkt goed :)

En zoals pop ook al zegt laat je niet verleiden te snel te gaan. Siepie heeft nog een stuk vertrouwen te herwinnen en angst dat moet minderen. Dat kost tijd.
Door sam28
Thnx! Ik vind het lastig dat het 3 dagen goed gaat en op het moment dat ik overweeg om het gat wat groter te maken blaast ze weer.
Ik wil nog een extra rekje maken zodat zowel Cato als Siepie nog even niet door het kiertje van de deur kunnen.
Maar goed, ik zit ook stampvol afspraken dus wanneer 🤯🤯
Net als de rest regelen voor mijn vakantie 😂 Gelukkig wel goede oppas gevonden!!
Door pearlsofpassion
Laat het dan nog maar even zoals het is.
Als je geen tijd hebt, krijgen de katten ook wat meer tijd, dat is geen probleem.
Als jij stresst, pikken ze dat op en reageren ook met meer stress.
Kan zijn dat dat ook is waarom ze steeds blaast, net als je de kier groter wil maken, omdat jij het spannend vind, en dat voelt ze.
Door sam28
Ik denk zeker dat ze het oppikt als ik het spannend vind. Gister was siepie opgefokt want ik had net allemaal afgepaste bakjes gemaakt voor de vakantie oppas. En ze kreeg helemaal niks 😂 vreetschuur is het.
Ik heb het kiertje klein gehouden maar ze was eigenlijk ondanks opgefoktheid alleen maar leuk geïnteresseerd. Ze heeft Cato echt even zitten bekijken. Fijn dus.
Van het weekend even een rekje maken. :)
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ze is van Tinley. Als je wilt kan ik vragen of ik haar gegevens aan je mag geven
Ik denk dat ze te ver weg zit voor ons. Wij zitten in het zuiden des lands.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door sam28
Ik was een eind met oefenen. De deur bijna helemaal open. Het tweede rekje weg halen zodat er alleen nog de gaasdeur tussen zat. Dat ging even goed. Siepie was geinteresseerd. OP een gegeven moment liep ze zelf een aantal keren weg en net toen ik wilde stoppen met oefenen rende ze heel agressief naar de gaasdeur en deed een harde blaas. :'(
Twee dagen laten rusten en weer oefenen met het tweede gaas er tussen. Dat gaat redelijk goed weer.
Overleg met de GT en ze moet nu ook 3xdd 6 druppels Bach mengsel en de Zylkene opgehoogd naar 2.

Ik geef het nog tot begin september maar ik zie het somber in en ben rustig op zoek ook naar een uitplaatsing. Cato gaat als ik iemand vind die een afgezette tuin/balkon heeft met andere huisdieren en kan ook met kinderen. Siepie gaat als ik een rustig iemand vind zonder kinderen met een buitenruimte. Ik moet daar niet teveel over nadenken anders ga ik spontaan janken. :'( :'(
Door frodo quin
sam28 schreef: wo 14 aug 2024, 13:31 Ik was een eind met oefenen. De deur bijna helemaal open. Het tweede rekje weg halen zodat er alleen nog de gaasdeur tussen zat. Dat ging even goed. Siepie was geinteresseerd. OP een gegeven moment liep ze zelf een aantal keren weg en net toen ik wilde stoppen met oefenen rende ze heel agressief naar de gaasdeur en deed een harde blaas. :'(
Twee dagen laten rusten en weer oefenen met het tweede gaas er tussen. Dat gaat redelijk goed weer.
Overleg met de GT en ze moet nu ook 3xdd 6 druppels Bach mengsel en de Zylkene opgehoogd naar 2.

Ik geef het nog tot begin september maar ik zie het somber in en ben rustig op zoek ook naar een uitplaatsing. Cato gaat als ik iemand vind die een afgezette tuin/balkon heeft met andere huisdieren en kan ook met kinderen. Siepie gaat als ik een rustig iemand vind zonder kinderen met een buitenruimte. Ik moet daar niet teveel over nadenken anders ga ik spontaan janken. :'( :'(
Het is niet evident he :(

Ik duim dat het nog goed komt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door