hannabelgje schreef: ↑di 11 jun 2024, 21:05 Zoë voelt zich helemaal top met die dikke pijnstiller erin. Ze is alle knaagjes van Bob aan het jatten en op aan het vreten.Ik reken het goed!
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 11 jun 2024, 21:05 Zoë voelt zich helemaal top met die dikke pijnstiller erin. Ze is alle knaagjes van Bob aan het jatten en op aan het vreten.Ik reken het goed!
hannabelgje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 07:48 Deze hond staat erom bekend. En nu ze loops is kunnen ze haar helemaal niet vertrouwen met andere honden. Dan is ze nog agressiever blijkbaar.OK, dat is er dus eentje die als je die ziet : heeeeeel hard wegrennen met je honden. Tijd voor een muilkofje en een kort riempje voor het hundje
Deze morgen was Zoë wat onrustig maar heeft mee gelopen en ontbeten.
hannabelgje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 08:38 Bob kwam vanmorgen een labrador tegen en deed daar normaal tegen gelukkig. Hij was gisteravond erg bijterig maar heeft wel braaf geslapen.Dat is toch al fijn. Grote zwarte labradors uit schowlijn lijken wel op cane corso. Als je wat dichter woonde zou je wel met de mijne mogen oefenen, al is die geen showlijn dus lijkt er weer wat minder op.
kiara schreef: ↑wo 12 jun 2024, 09:42 Jemig dat is flink schrikken. Wel netjes dat de eigenaar de rekening betaald dat hoor je bijna nooit.Dat is gewoon verplicht. Een hond is voor de wet een ding, en als jouw ding, het ding van iemand anders kapot maakt, dan moet je gewoon voor de schade betalen.
Hopelijk komt alles goed![]()
eelke schreef: ↑wo 12 jun 2024, 10:52 Dat is gewoon verplicht. Een hond is voor de wet een ding, en als jouw ding, het ding van iemand anders kapot maakt, dan moet je gewoon voor de schade betalen.
Dat klopt maar wordt lang niet altijd gedaan
Hopelijk bekomen jullie allemaal van de schrik, en loopt het met een sisser af.
hannabelgje schreef: ↑wo 12 jun 2024, 12:03 Als ze niet betaald hadden dan waren we aangifte gaan doen.En terecht had ik ook gedaan