Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ik ben blij dat Zoë geen gaatjes heeft en zich goed voelt. Alleen die opmerking "zorg dan dat het niet gebeurd"..... zo eenvoudig is dat, vrees ik, niet. Iedere hond kan uit de bocht vliegen, volstrekt onverwachts voor de eigenaar. Van de week vloog Fritzi uit naar een Berner Sennen reu. Ik zweer ik, ik stond erbij en keek ernaar :o :o , kwam totaal onverwachts. Fritzi viel gelukkig alleen uit maar stel ze deed dit tegen een klein hondje? (dat is dan meer Cane Corso tegen Zoë). Maar ik zou daar ook echt hebben gestaan van "dat doet ze anders nooit" en het 200% hebben gemeend. Het blijven honden. En wij lezen slecht hond, hoe goed we ook onze best doen.

Dikke knuffels voor Zoë en voor jou ook voor de schrik :bigarmhug:
Deze hond staat erom bekend. En nu ze loops is kunnen ze haar helemaal niet vertrouwen met andere honden. Dan is ze nog agressiever blijkbaar.
Deze morgen was Zoë wat onrustig maar heeft mee gelopen en ontbeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
hannabelgje schreef: wo 12 jun 2024, 07:48 Deze hond staat erom bekend. En nu ze loops is kunnen ze haar helemaal niet vertrouwen met andere honden. Dan is ze nog agressiever blijkbaar.
Deze morgen was Zoë wat onrustig maar heeft mee gelopen en ontbeten.

OK, dat is er dus eentje die als je die ziet : heeeeeel hard wegrennen met je honden. Tijd voor een muilkofje en een kort riempje voor het hundje :-X
hannabelgje schreef: wo 12 jun 2024, 08:38 Bob kwam vanmorgen een labrador tegen en deed daar normaal tegen gelukkig. Hij was gisteravond erg bijterig maar heeft wel braaf geslapen.

Dat is toch al fijn. Grote zwarte labradors uit schowlijn lijken wel op cane corso. Als je wat dichter woonde zou je wel met de mijne mogen oefenen, al is die geen showlijn dus lijkt er weer wat minder op.
Door eelke
kiara schreef: wo 12 jun 2024, 09:42 Jemig dat is flink schrikken. Wel netjes dat de eigenaar de rekening betaald dat hoor je bijna nooit.
Hopelijk komt alles goed :bigarmhug:
Dat is gewoon verplicht. Een hond is voor de wet een ding, en als jouw ding, het ding van iemand anders kapot maakt, dan moet je gewoon voor de schade betalen.

Hopelijk bekomen jullie allemaal van de schrik, en loopt het met een sisser af.
Door kiara
eelke schreef: wo 12 jun 2024, 10:52 Dat is gewoon verplicht. Een hond is voor de wet een ding, en als jouw ding, het ding van iemand anders kapot maakt, dan moet je gewoon voor de schade betalen.

Dat klopt maar wordt lang niet altijd gedaan

Hopelijk bekomen jullie allemaal van de schrik, en loopt het met een sisser af.
Wat een schrik zeg voor jullie en Zoë! Loop je daar op je oude dag, minding your own business, wordt je gegrepen. Bahbah, vind het echt heel sneu. En Bob was erbij begreep ik?

Fijn dat je naar de da bent geweest, op haar leeftijd altijd slim om te doen. Gelukkig heeft de andere baas wel de factuur voldaan. Maar ja, excuses us leuk, maar alleen als ze ervoor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren.

Hoop dat ze er niets aan overhoudt. Een dikke knuffel voor jullie.
Fijn dat Zoë geen gaatjes had en zich redelijk normaal gedraagt verder. En dat de tegenpartij in elk geval excuses heeft aangeboden. Verfrissend om te horen, in een wereld waarin een mens vaak te horen krijgt dat hij dan maar niet met zijn oude, kleine hond op straat moet lopen als de hond niet tegen een stootje kan. :-X

Beterschap voor de grande dame, en hopelijk weer kalme hartkleppen voor jullie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door