Cathelijn schreef:Jee Angelique, ik leef met je mee
Het is al moeilijk genoeg om je staande te houden met een chronische aandoening en je hebt al veel energie nodig om een beetje ok de dag door te komen en je staande te houden. Als dat dan niet meer lukt is wel het laatste wat je nodig hebt iemand die daar moeilijk over gaat doen. Als je nu veel moet huilen is dat ook een duidelijk signaal hè

Klopt het was helaas al heel duidelijk.
Het moment dat ik instorte was niet te missen helaas. Dit was vreselijk en hoop ik nooit meer mee te maken. Ook de dagen erna, ik had geen geheugen meer, kon amper een zin eruit krijgen en kom nog altijd niet op veel woorden en gebruik verkeerde woorden. Huil bij alles, in het begin gewoon hele dagen huilen. Ik kon geen telefoon gesprek voeren. Nu nog draait mijn hoofd overuren om alles.
Alles is teveel, wat ik eerst gewoon allemaal bleef doen, nu is 1 ding al teveel. Mijn huisarts heeft mij lang "gesteund" in het blijven werken omdat ze mijn argumenten begreep maar die nu zei toen ik een voorstel voor minder werken wilde doen; van werken is nu geen sprake, eerst rust en we zorgen dat je al die nieuwe braces en vingersplints gaat krijgen die nodig zijn.
Enige wat mij helpt aan rust in mijn hoofd is kaarten maken.
Bedankt, wil niet teveel klagen, maar hier schrijven helpt.

Naast Jao sta ik er alleen voor. En een hele lieve dame van 86 uit Deventer waar ik dagelijks mee zit te appen, zo enorm lief. Heerlijk over alles en niets samen appen.