Ons Bruuntje is er alweer 3 weken
Hij doet het goed. Hij slaapt vaak de nacht door (ik niet, want hij gaat elk uur ergens anders liggen in zijn puppy-ren en daar word ik dan weer wakker van

), en met Atz gaat het ook goed, ze spelen elke dag samen, lekker ruw en met een hoop geblaf zoals dat gaat bij Wetters
En met de kinderen is hij ook super leuk, het bijten wordt ook al minder, alleen nog als hij echt even te veel indrukken heeft.
Het staartjagen is zo goed als over, en die paar keren dat hij het nog wil doen zijn we er al bij voordat hij het doet en stopt hij meteen. Hopelijk doet hij het straks helemaal niet meer, dat was nog wel iets waar ik me echt zorgen over maakte.
Hij eet als een bootwerker, maar hij kan zich al heel braaf inhouden tot ik zijn bak neerzet, en hij geeft ook geen concert meer van tevoren
Er gaat een kilo barf doorheen op een dag, en hij eet alles met smaak op tot nu toe. Hij kauwt goed op zijn vleesbot, maar de rest slurpt hij zo naar binnen
Dinsdag beginnen we met trainen, een combinatie van puppytraining en speuren. Heb er ontzettend veel zin in! Ik denk dat hij het leuk gaat vinden en er goed in is. Alleen de 40 minuten in de auto er naartoe zal nog een uitdaging worden, dat is nog veel te lang naar zijn zin. Oordopjes mee voor mij dus

(en uiteraard een Kong en andere knaagjes, maar het blijft toch spannend in de auto).
We zijn super blij met hem tot nu toe, goede keus geweest
En nog een feauteautje dan van de partners in crime
IMG_5198.jpeg (1.9 MiB) 968 keer bekeken